Hvem har ret i denne dialog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

der står skrevet den er lavet efter købers ønske om farver - ikke en de har i deres sortiment.. så er den da specielt syet

Jeg har ikke fået oplyst at det ikke er en farve de har i deres sortiment før jeg klager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

dorthemus

Ud fra mine bedste evner må jeg give sælger ret. Forstår ikke at køber ikke har prøvet huen med det samme ved modtagelsen, men ventet til 14 dage efter og returretten er overskredet.

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Ud fra mine bedste evner må jeg give sælger ret. Forstår ikke at køber ikke har prøvet huen med det samme ved modtagelsen, men ventet til 14 dage efter og returretten er overskredet.

Endnu en gang fordi det ikke var koldt nok. Ja, min fejl men var jeg gået ind i en butik med den, havde jeg jo fået pengene tilbage.

Og endnu en gang, så stolede jeg på sælgers dømmekraft.

Anmeld

19. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået oplyst at det ikke er en farve de har i deres sortiment før jeg klager.

sådan er det jo.. hvis du ønsker en bestemt farve der ikke er "vist" så må man da betragte det som specielt syet

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

sådan er det jo.. hvis du ønsker en bestemt farve der ikke er "vist" så må man da betragte det som specielt syet

Jamen det gjorde jeg ikke. Der var vist et billede af farven på annoncen.

Anmeld

19. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Jamen det gjorde jeg ikke. Der var vist et billede af farven på annoncen.

vi kan jo ikke vide hvad der er spurgte om /skrevet. lad TS tage sig af det..

men jeg holder på sælger er korrekt på den

Anmeld

19. november 2011

DreamChild

Toshiba skriver:

der står skrevet den er lavet efter købers ønske om farver - ikke en de har i deres sortiment.. så er den da specielt syet

Men der er jo stadig sket en fejl, for sælger har fået et hoved mål, men sender bare en standart størrelse som ikke passer købers barn. Det vil jeg da kalde en fejl leverance... selvom farven passer

Anmeld

19. november 2011

Toshiba

DreamChild skriver:

Men der er jo stadig sket en fejl, for sælger har fået et hoved mål, men sender bare en standart størrelse som ikke passer købers barn. Det vil jeg da kalde en fejl leverance... selvom farven passer

da ikke når der er OPLYST hvilke str. huerne laves i... køber tager mål og lader SELV sælger vurdere hvad der vil passe.. DET kan sælger da ikke bøde for

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Præcis, tak fordi du kan se det fra min side

Jeg er normalt ikke emsig og har før fået syet noget der ikke liiiige passede men det har været fordi jeg ikke spurgte ind til størrelsen og blot bestilte.

Her får sælger et nøjagtigt hovedmål og jeg modtager en alt for stor hue, så må det da være sælgers fejl!

Anmeld

19. november 2011

Benjamins'mor

Jeg forstår helt klart sælger.

Køber jeg noget over nettet, så prøver jeg det på min søn ligeså snart det er modtaget, medmindre det er bedvidst købt større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.