Jonatansmor skriver:
Jeg er normalt et logisk tænkende menneske. Men min kæreste stikker hele tiden en kæp i dét hjul, fordi:
Vi ligger inde i sengen igår aftes, vi er gået tidligt i seng og ser "Mormors bordel" og "For lækker til love". Vi skal til at sove efter 22-nyhederne og inden da skal jeg tisse. Og så siger han - og jeg citerer!
"Pas nu på numsen fordi her om vinteren kan rotter godt finde på at kravle ind i rørene og søge mod varme"
Jaja, tænker jeg, den er god med dig kammerat. Og så alligevel finder jeg mig selv siddende derude i mørket og lytte goooodt efter rottepusleri - nede i toilettet! 
Tror I det er rigtigt??
Under de voldsomme oversvømmelser her tidligere på året, søgte rotter op i kloakrør m.m. fordi de var ved at drukne pga det megen vand i selve kloakkerne..og de kom også op af toiletterne enkelte steder... 
Men...det med at de bare går op i et toilet pga kulden, var noget, der skete i sidste århundrede og blev bremset med nye kloarkeringer og afløb, fra 60'erne og frem.
Så hvis det skulle ske, så ville det være i et eller andet gammelt boligbyggeri, eller et hus der ikke er blevet renoveret siden 50'erne, og de findes næsten ikke mere.
Så du har nu ingen grund til at bekymre dig 

Kærligst
Sussie
Anmeld