Tror I det passer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

CRS

Jonatansmor skriver:

Han benytter sig af min - dog uden at blande sig i debatterne. Lurerfrans er han.

Du skal ikke gemme og vise noget som helst, han er så rigeligt opfindsom på egen hånd. Og jeg er sikker på han nok skal finde frem til det her.

Ja mon ikke han finder det!

Du må jo bare gøre gengæld! SKræm ham halvt ihjel! hvis ham sex&the city eller twillight filmene, så dør han sku nok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Jonatansmor

CRS skriver:

Ja mon ikke han finder det!

Du må jo bare gøre gengæld! SKræm ham halvt ihjel! hvis ham sex&the city eller twillight filmene, så dør han sku nok!

Hahahahahhahah - ser ikk Twillight.

Men, han har lovet at hvis jeg vil se Army of Darkness ?? filmene sammen med ham, vil han godt se Sex And The City sammen med mig.

Tænker, hvor slemt kan det blive, så jeg har sagt ja  

Anmeld

18. november 2011

CRS

Jonatansmor skriver:

Hahahahahhahah - ser ikk Twillight.

Men, han har lovet at hvis jeg vil se Army of Darkness ?? filmene sammen med ham, vil han godt se Sex And The City sammen med mig.

Tænker, hvor slemt kan det blive, så jeg har sagt ja  

HA HA HA!!! Du holder ikke ud halvdelen af den første

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

CRS skriver:

HA HA HA!!! Du holder ikke ud halvdelen af den første

Havde det godt på fornemmeren

Anmeld

18. november 2011

delimus

Jonatansmor skriver:

Jeg er normalt et logisk tænkende menneske. Men min kæreste stikker hele tiden en kæp i dét hjul, fordi:

Vi ligger inde i sengen igår aftes, vi er gået tidligt i seng og ser "Mormors bordel" og "For lækker til love". Vi skal til at sove efter 22-nyhederne og inden da skal jeg tisse. Og så siger han - og jeg citerer!

"Pas nu på numsen fordi her om vinteren kan rotter godt finde på at kravle ind i rørene og søge mod varme"

Jaja, tænker jeg, den er god med dig kammerat. Og så alligevel finder jeg mig selv siddende derude i mørket og lytte goooodt efter rottepusleri - nede i toilettet!     

Tror I det er rigtigt??

Det Passer!!!!!! 

Hvis man altså bor et sted med gammel kloakering  

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Jonatansmor skriver:

Jeg er normalt et logisk tænkende menneske. Men min kæreste stikker hele tiden en kæp i dét hjul, fordi:

Vi ligger inde i sengen igår aftes, vi er gået tidligt i seng og ser "Mormors bordel" og "For lækker til love". Vi skal til at sove efter 22-nyhederne og inden da skal jeg tisse. Og så siger han - og jeg citerer!

"Pas nu på numsen fordi her om vinteren kan rotter godt finde på at kravle ind i rørene og søge mod varme"

Jaja, tænker jeg, den er god med dig kammerat. Og så alligevel finder jeg mig selv siddende derude i mørket og lytte goooodt efter rottepusleri - nede i toilettet!     

Tror I det er rigtigt??

Under de voldsomme oversvømmelser her tidligere på året, søgte rotter op i kloakrør m.m. fordi de var ved at drukne pga det megen vand i selve kloakkerne..og de kom også op af toiletterne enkelte steder...

Men...det med at de bare går op i et toilet pga kulden, var noget, der skete i sidste århundrede og blev bremset med nye kloarkeringer og afløb, fra 60'erne og frem.
Så hvis det skulle ske, så ville det være i et eller andet gammelt boligbyggeri, eller et hus der ikke er blevet renoveret siden 50'erne, og de findes næsten ikke mere.

Så du har nu ingen grund til at bekymre dig

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2011

-Sigrid-

Puha... Nej hvor skulle jeg bare ikke have læst den debat! :O

Skal være alene hjemme inat for første gang i laaaang tid, som stortyk (=blærepres  .) og så læser jeg om rotter... Suk! 

Jeg er en af dem der hvis kæreste vækker en fordi man skriger når man har mareridt om rotter - og så skriger endnu højere fordi han rør ved mig inden jeg er rigtig vågen 

Jeg vil have ham hjeeeem inat!! 

BTW - jeg vil gerne være med i den der klub som er bange for rotter 

Anmeld

18. november 2011

-Sigrid-

SussieThyssen skriver:

Under de voldsomme oversvømmelser her tidligere på året, søgte rotter op i kloakrør m.m. fordi de var ved at drukne pga det megen vand i selve kloakkerne..og de kom også op af toiletterne enkelte steder...

Men...det med at de bare går op i et toilet pga kulden, var noget, der skete i sidste århundrede og blev bremset med nye kloarkeringer og afløb, fra 60'erne og frem.
Så hvis det skulle ske, så ville det være i et eller andet gammelt boligbyggeri, eller et hus der ikke er blevet renoveret siden 50'erne, og de findes næsten ikke mere.

Så du har nu ingen grund til at bekymre dig

Kærligst
Sussie

Jeg ville ønske du var her så du kunne få et enorm kram 

Anmeld

18. november 2011

twinboys

Jonatansmor skriver:

Tror I det er rigtigt??

griner griner griner han gør da så meget grin med dig... der er lås på og hvorfor skulle de da lige komme op af jeres toilet

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

-Sigrid- skriver:

Jeg ville ønske du var her så du kunne få et enorm kram 

LOL...det er modtaget pr fibernet..mange tak sveske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.