Tror I det passer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.128 visninger
65 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Jonatansmor

Jeg er normalt et logisk tænkende menneske. Men min kæreste stikker hele tiden en kæp i dét hjul, fordi:

Vi ligger inde i sengen igår aftes, vi er gået tidligt i seng og ser "Mormors bordel" og "For lækker til love". Vi skal til at sove efter 22-nyhederne og inden da skal jeg tisse. Og så siger han - og jeg citerer!

"Pas nu på numsen fordi her om vinteren kan rotter godt finde på at kravle ind i rørene og søge mod varme"

Jaja, tænker jeg, den er god med dig kammerat. Og så alligevel finder jeg mig selv siddende derude i mørket og lytte goooodt efter rottepusleri - nede i toilettet!     

Tror I det er rigtigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

chael

Jonatansmor skriver:

Jeg er normalt et logisk tænkende menneske. Men min kæreste stikker hele tiden en kæp i dét hjul, fordi:

Vi ligger inde i sengen igår aftes, vi er gået tidligt i seng og ser "Mormors bordel" og "For lækker til love". Vi skal til at sove efter 22-nyhederne og inden da skal jeg tisse. Og så siger han - og jeg citerer!

"Pas nu på numsen fordi her om vinteren kan rotter godt finde på at kravle ind i rørene og søge mod varme"

Jaja, tænker jeg, den er god med dig kammerat. Og så alligevel finder jeg mig selv siddende derude i mørket og lytte goooodt efter rottepusleri - nede i toilettet!     

Tror I det er rigtigt??

Jaaa, jooo...

altså på de fleste moderne kloaksystemer, er der sat sikkerhedsnet op, så de ikke kan komme op i toiletterne, men på dem hvor der ikke er, der kan de sagtens komme op af toiletterne.

Så det passer

Jeg har også set det i fjernsynet engang, det er bare så klamt. Og i lang tid efter jeg så, der lurede jeg også lige toilettet inden jeg satte mig

*CAmilla

Anmeld

18. november 2011

Maja88

det er helt korrekt.. rotter vil søge mod LYS...

men i de fleste rør er der en lås som ikke gør de kan komme igennem, men den kan jo gå i stykker...

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

chael skriver:

Jaaa, jooo...

altså på de fleste moderne kloaksystemer, er der sat sikkerhedsnet op, så de ikke kan komme op i toiletterne, men på dem hvor der ikke er, der kan de sagtens komme op af toiletterne.

Så det passer

Jeg har også set det i fjernsynet engang, det er bare så klamt. Og i lang tid efter jeg så, der lurede jeg også lige toilettet inden jeg satte mig

*CAmilla

Åhåh! Så håber jeg på udlejer idet mindste har lavet dét ordentligt... for hvor irriterende ville det være med rotte i numsen midt om natten?

Hader når han har delvist ret ... nu skal jeg se på hans smørrede grin hele weekenden

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Maja88 skriver:

det er helt korrekt.. rotter vil søge mod LYS...

men i de fleste rør er der en lås som ikke gør de kan komme igennem, men den kan jo gå i stykker...

Arj altså... nu er der 2 der bekræfter .... og min paranoia mod rotter er altså rimeligt stor ... nu ender det med jeg ikke tør tisse om natten

Anmeld

18. november 2011

Maja88

Jonatansmor skriver:

Arj altså... nu er der 2 der bekræfter .... og min paranoia mod rotter er altså rimeligt stor ... nu ender det med jeg ikke tør tisse om natten

nej de kommer altså ikke når du sidder der, men i gamle huse ville jeg altid slå brættet ned efter toilet brug

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Maja88 skriver:

nej de kommer altså ikke når du sidder der, men i gamle huse ville jeg altid slå brættet ned efter toilet brug

Aha! Og nu hvor vi bor på 2. sal siger min logik mig at de ikke kravler hele vejen herop... ikke rigtigt?

Dybt irrationel paranoia - skønt at få den afkræftet

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Ih, den tråd skulle jeg så ikke have læst... 

Jeg frygter hver dag at komme ud til et toilet hvor der ligger noget dernede og kigger op.... 

Anmeld

18. november 2011

VIPpigen

Som andre skriver så er den god nok. De kan godt komme ind og op af toiletter. Men selvfølgelig er nye rør lavet med en lås som gør at de ikke kan komme op... Og derfor har jeg selv en fetich med at toiletbrættet skal slåes ned. De søger som en anden skriver nemlig mod lys. Så sidder du på toilettet er chancen for at  hr. rotte kommer på besøg mindre end hvis feks låget er oppe (selvfølgelig uden lås på røret).

Baaaaaahhhh... Får helt kuldegysninger bare ved tanken. Jeg HADER rotter....

Anmeld

18. november 2011

Maja88

Jonatansmor skriver:

Aha! Og nu hvor vi bor på 2. sal siger min logik mig at de ikke kravler hele vejen herop... ikke rigtigt?

Dybt irrationel paranoia - skønt at få den afkræftet

altså det kan de sagtens finde på, men tror det ikke...

og har oftest hørt om rotter i huse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.