Tror I det passer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Ih, den tråd skulle jeg så ikke have læst... 

Jeg frygter hver dag at komme ud til et toilet hvor der ligger noget dernede og kigger op.... 

Årh - dig har jeg ledt efter! Til min støttegruppe for mennesker med den dybt irrationelle frygt: At opdage en fremmede i dit toilet....

Synes faktisk slet ikke det er særligt sjovt det her, især ikke at være en fuldt voksen kvinde der har et behov for at have kæresten med på toilet de sene nattetimer ....

Vi har fortjent et kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Jonatansmor

Maja88 skriver:

altså det kan de sagtens finde på, men tror det ikke...

og har oftest hørt om rotter i huse

Synes måske din hjælp er ret så begrænset ...

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Årh - dig har jeg ledt efter! Til min støttegruppe for mennesker med den dybt irrationelle frygt: At opdage en fremmede i dit toilet....

Synes faktisk slet ikke det er særligt sjovt det her, især ikke at være en fuldt voksen kvinde der har et behov for at have kæresten med på toilet de sene nattetimer ....

Vi har fortjent et kram

Jeg frygter det virkelig hver dag... Kæresten synes det er noget pjat... 

Det er bestemt ikke sjovt at gå rundt med denne frygt... Jeg hader slanger, og frygter sådan en kan komme snigende, mens jeg sover osv... 

Er meget bange for slanger... 

Anmeld

18. november 2011

Maja88

Jonatansmor skriver:

Synes måske din hjælp er ret så begrænset ...

hehe sorry...

self. kommer de ikke op på anden sal.. og nej de kommer ikke til din numse.. ROTTER findes faktisk SLET IKKE

Anmeld

18. november 2011

JJH

Jonatansmor skriver:

Jeg er normalt et logisk tænkende menneske. Men min kæreste stikker hele tiden en kæp i dét hjul, fordi:

Vi ligger inde i sengen igår aftes, vi er gået tidligt i seng og ser "Mormors bordel" og "For lækker til love". Vi skal til at sove efter 22-nyhederne og inden da skal jeg tisse. Og så siger han - og jeg citerer!

"Pas nu på numsen fordi her om vinteren kan rotter godt finde på at kravle ind i rørene og søge mod varme"

Jaja, tænker jeg, den er god med dig kammerat. Og så alligevel finder jeg mig selv siddende derude i mørket og lytte goooodt efter rottepusleri - nede i toilettet!     

Tror I det er rigtigt??

Jeg må desværre give din kæreste delvist ret. rotter kan komme op gennem toilettet, har selv boet i et hus hvor det skete.

MEN... de kommer altså ikke når du sidder på kummen da de er meget menneskesky. du vil hurtigt se efterladenskaber efter dem, og lang tid inden du rent faktisk ser en rotte. så tag det HELT ROLIGT! du kan sagtens gå på toilettet om natten, den er mere bange for dig end du er for den.

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Jeg frygter det virkelig hver dag... Kæresten synes det er noget pjat... 

Det er bestemt ikke sjovt at gå rundt med denne frygt... Jeg hader slanger, og frygter sådan en kan komme snigende, mens jeg sover osv... 

Er meget bange for slanger... 

Bvadr! Især de der gigantiske slanger man ser på Animal Planet - sidder der med puden godt foran ansigtet og tør, men ikke rigtigt tør, se

Jeg var 13 da jeg gik ud for at fodre hesten en tidlig morgen, stikker hånden i fodertønden og trækker en fuldfed voksen HANrotte op af sækken ... kan til den dag idag stadig fornemme dens ret stride pels mellem fingrene af mig og jeg mindes stadig de der enorme testikler der er på sådan en lille fyr, stakkels HUNrotte ... puha!

Hej - jeg hedder Jonatansmor og jeg lider af alt-der-kan-krybe-angst

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Maja88 skriver:

hehe sorry...

self. kommer de ikke op på anden sal.. og nej de kommer ikke til din numse.. ROTTER findes faktisk SLET IKKE

TAK!

Var det så svært?

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

Så er det vist tid til at se "Bubber" - efter jeg så det program, har jeg puttet chokolade i musefælderne - og det virker, sjovt nok kan mus OGSÅ lide MIN chokolade!  

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

JJH skriver:

Jeg må desværre give din kæreste delvist ret. rotter kan komme op gennem toilettet, har selv boet i et hus hvor det skete.

MEN... de kommer altså ikke når du sidder på kummen da de er meget menneskesky. du vil hurtigt se efterladenskaber efter dem, og lang tid inden du rent faktisk ser en rotte. så tag det HELT ROLIGT! du kan sagtens gå på toilettet om natten, den er mere bange for dig end du er for den.

Jaja, det siger I allesammen .. Men se min lille historie til Mira0911 - det er beviset for at der er nogen af de der små sataner der er uendeligt modige og ikke bare flytter sig ....

Holder mig til den altid søde Maja88's udlægning af sandheden - synes måske I andre kunne være lidt mere støttende

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Bvadr! Især de der gigantiske slanger man ser på Animal Planet - sidder der med puden godt foran ansigtet og tør, men ikke rigtigt tør, se

Jeg var 13 da jeg gik ud for at fodre hesten en tidlig morgen, stikker hånden i fodertønden og trækker en fuldfed voksen HANrotte op af sækken ... kan til den dag idag stadig fornemme dens ret stride pels mellem fingrene af mig og jeg mindes stadig de der enorme testikler der er på sådan en lille fyr, stakkels HUNrotte ... puha!

Hej - jeg hedder Jonatansmor og jeg lider af alt-der-kan-krybe-angst

Bvadre.... Hvor må det være grimt.... 

Jeg har f.eks en drøm der går igen og igen... Synes det er så flovt... 

Drømmer tit at der kommer en slange og bider mig i stortåen... 

Hvis jeg har dyne over tåen, så er jeg sådan lidt mere på den sikre side... 

Hvis ikke, så kommer slangen... 

Hvorfor skal man rende rundt med sådan en angst? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.