Tror I det passer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Bvadre.... Hvor må det være grimt.... 

Jeg har f.eks en drøm der går igen og igen... Synes det er så flovt... 

Drømmer tit at der kommer en slange og bider mig i stortåen... 

Hvis jeg har dyne over tåen, så er jeg sådan lidt mere på den sikre side... 

Hvis ikke, så kommer slangen... 

Hvorfor skal man rende rundt med sådan en angst? 

Hvis man spurgte Freud var det sq sikkert pga et eller andet din mor eller far gjorde, eller ikke gjorde ...

Men, det er da bedre at være bange for noget så urealistisk som en slange der bider dig i tæerne (I kolde Danmark) end du går og har angst for noget der virkeligt kunne påvirke din dag?

Jeg synes det er nuttet - min kæreste synes også det er nuttet og mon ikke også din har det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Jonatansmor

Rockertand skriver:

Så er det vist tid til at se "Bubber" - efter jeg så det program, har jeg puttet chokolade i musefælderne - og det virker, sjovt nok kan mus OGSÅ lide MIN chokolade!  

Så nu har du ingen chokolade - hverken i fælderne eller i din slikskuffe ... til gengæld har du vel stadig mus?

Anmeld

18. november 2011

JJH

Jonatansmor skriver:

Jaja, det siger I allesammen .. Men se min lille historie til Mira0911 - det er beviset for at der er nogen af de der små sataner der er uendeligt modige og ikke bare flytter sig ....

Holder mig til den altid søde Maja88's udlægning af sandheden - synes måske I andre kunne være lidt mere støttende

Bliver simpelhen nød til at spørge dig om hvad du vil med indlægget? du spørger om vi tro det passer og du får svar derpå. skriver bagefter at vi ikke er støttende.

Søde ven. stil ikke spørgsmål du ikke ønsker at høre svaret på.

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Hvis man spurgte Freud var det sq sikkert pga et eller andet din mor eller far gjorde, eller ikke gjorde ...

Men, det er da bedre at være bange for noget så urealistisk som en slange der bider dig i tæerne (I kolde Danmark) end du går og har angst for noget der virkeligt kunne påvirke din dag?

Jeg synes det er nuttet - min kæreste synes også det er nuttet og mon ikke også din har det sådan

Hehe at min historie er nuttet? 

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

JJH skriver:

Bliver simpelhen nød til at spørge dig om hvad du vil med indlægget? du spørger om vi tro det passer og du får svar derpå. skriver bagefter at vi ikke er støttende.

Søde ven. stil ikke spørgsmål du ikke ønsker at høre svaret på.

LOL!

Søde ven - tag det for det fis det er

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Hehe at min historie er nuttet? 

Nej - men disse små særheder vi alle har .. de er da nuttet .. og det er endnu mere nuttet at man tør indrømme dem

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Nej - men disse små særheder vi alle har .. de er da nuttet .. og det er endnu mere nuttet at man tør indrømme dem

Hehe du har ret.... 

Anmeld

18. november 2011

Maja88

Jonatansmor skriver:

TAK!

Var det så svært?

nej undskyld

havde bare lige glemt det

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

Jonatansmor skriver:

Så nu har du ingen chokolade - hverken i fælderne eller i din slikskuffe ... til gengæld har du vel stadig mus?

det er nok bedst, at jeg ikke har mere chokolade.

Vi bor et skønt sted med marker omkring, så det er et tilbagevendende problem, og det er også i orden, at vi har mus - men når de viser sig inde i huset, i vores hverdagsrum, så stopper vi dér, og så skal de altså aflives. 

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Rockertand skriver:

det er nok bedst, at jeg ikke har mere chokolade.

Vi bor et skønt sted med marker omkring, så det er et tilbagevendende problem, og det er også i orden, at vi har mus - men når de viser sig inde i huset, i vores hverdagsrum, så stopper vi dér, og så skal de altså aflives. 

Æææææææælsker chokolade - især chokolade der ligger nede i mavsen 

Er selv opvokset i et lille hus, på en lille mark langt inde i det dybt jylland. Husker fint mus ... pilende over køkkenbordet sene nattetimer ..

Vi fik katte, 2 stks og næste år, ingen mus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.