Tror I det passer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

CRS

Jonatansmor skriver:

Åhåh! Så håber jeg på udlejer idet mindste har lavet dét ordentligt... for hvor irriterende ville det være med rotte i numsen midt om natten?

Hader når han har delvist ret ... nu skal jeg se på hans smørrede grin hele weekenden

hellere 1 rotte i røven end 10 på taget?! eller hvordan er det man siger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Jonatansmor

CRS skriver:

hellere 1 rotte i røven end 10 på taget?! eller hvordan er det man siger?

Rotter i nummeren! ROFLMAO!

Håber godt nok ikke det sker .... så dør jeg

Anmeld

18. november 2011

CRS

Jonatansmor skriver:

Rotter i nummeren! ROFLMAO!

Håber godt nok ikke det sker .... så dør jeg

he he kan forestille mig obduktions rapporten!! Kvinde død at rotte i bagenden! Breaking news på ekstra bladet! dine 15 min of fame!

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

CRS skriver:

he he kan forestille mig obduktions rapporten!! Kvinde død at rotte i bagenden! Breaking news på ekstra bladet! dine 15 min of fame!

Edermame ikke sjovt nu ... tænk hvis de tager billeder?

Kæresten får lov at betale når han kommer hjem. NU der lagt i kakkelovnen!

Anmeld

18. november 2011

CRS

Jonatansmor skriver:

Edermame ikke sjovt nu ... tænk hvis de tager billeder?

Kæresten får lov at betale når han kommer hjem. NU der lagt i kakkelovnen!

Jo gu det sjovt!!!!  

Og dine kærester synes også det sjovt!!! for hver gang du skal på toilet for fremtiden er du helt stille og der skal knap være en lyd uden du springer op! DET FANDME SJOVT!!!!

tror sku han kunne finde på at stå uden for døren og sige piv piv piv (eller hva en rotte nu siger) bare for skæg!

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

CRS skriver:

Jo gu det sjovt!!!!  

Og dine kærester synes også det sjovt!!! for hver gang du skal på toilet for fremtiden er du helt stille og der skal knap være en lyd uden du springer op! DET FANDME SJOVT!!!!

tror sku han kunne finde på at stå uden for døren og sige piv piv piv (eller hva en rotte nu siger) bare for skæg!

Hahahahahahahaha!! DET kunne han!!! Han er SÅ modbydelig!! Viste mig paranormal activity 1 & 2 på samme aften og morgenen efter chokerede han sjælen ud af mig under bruseren - troede jeg skulle DØ!!

Jeg skal have fundet ud af at få slettet den her tråd inden han skommer til maskinen iaften ....

Anmeld

18. november 2011

PsychedeliC

Jeps.. rotter kan komme op af toilettet

Anmeld

18. november 2011

MinNoah

Jeg er RÆDSELSSLAGEN for rotter.... Ved ikke hvor denne skræk er kommet fra, men jeg har faktisk en del gange vågnet om natten ved at jeg simpelthen skriger?! Fordi jeg drømmer noget om rotter....

Jeg er i perioder også bange for at gå på toilettet - fordi JA de kan komme op af! Har hørt om det både fra en veninde og fra min moster....

Anmeld

18. november 2011

CRS

Jonatansmor skriver:

Hahahahahahahaha!! DET kunne han!!! Han er SÅ modbydelig!! Viste mig paranormal activity 1 & 2 på samme aften og morgenen efter chokerede han sjælen ud af mig under bruseren - troede jeg skulle DØ!!

Jeg skal have fundet ud af at få slettet den her tråd inden han skommer til maskinen iaften ....

har han profil herinde for så vil jeg da gerne gemme alt det her  det skal han da se... det synd hvis han ikke udnytter det groft! HA HA

he he det sku da god humor! at skræmme sin kæreste halvt ihjel!

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

CRS skriver:

har han profil herinde for så vil jeg da gerne gemme alt det her  det skal han da se... det synd hvis han ikke udnytter det groft! HA HA

he he det sku da god humor! at skræmme sin kæreste halvt ihjel!

Han benytter sig af min - dog uden at blande sig i debatterne. Lurerfrans er han.

Du skal ikke gemme og vise noget som helst, han er så rigeligt opfindsom på egen hånd. Og jeg er sikker på han nok skal finde frem til det her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.