Jonatansmor skriver:
Jeg er normalt et logisk tænkende menneske. Men min kæreste stikker hele tiden en kæp i dét hjul, fordi:
Vi ligger inde i sengen igår aftes, vi er gået tidligt i seng og ser "Mormors bordel" og "For lækker til love". Vi skal til at sove efter 22-nyhederne og inden da skal jeg tisse. Og så siger han - og jeg citerer!
"Pas nu på numsen fordi her om vinteren kan rotter godt finde på at kravle ind i rørene og søge mod varme"
Jaja, tænker jeg, den er god med dig kammerat. Og så alligevel finder jeg mig selv siddende derude i mørket og lytte goooodt efter rottepusleri - nede i toilettet! 
Tror I det er rigtigt??
havde ikke lige set det her indlæg.. så kommenter det lige nu hehe
jo dwt er muligt at se både mus og rotter på sit badeværelse.. har hørt om tilfælde hvor en fandt en rotte påsit badeværelse, hun boede til leje, og husker ikke om det var på første sal eller anden, men i hvertfald fik hun hurtigt besøg af viceværten som konstanterede at rotten var syg, og den blev hurtigt efter aflivet.
men derudover var vi selv meget plaget af både mus og rotter, mine forældre har haft begge dele på besøg flere gange.. og må indrømme at de små mus kan jeg forholde mig til, men store eller rotter, nej tak du. har fået et hysterisk anfald et par gange da jeg så dem på mit værelse.. og kan hilse og sige at de kræ kan fandme larme
Anmeld