Tror I det passer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

jydeinden

Jonatansmor skriver:

Hader rotter - fik en gang fat i en fuldfed en af slagsen i en fodertønde ude ved hesten. 25 år siden eller sådan noget og det gipper stadig lidt når jeg stikker den lille hånd ned i noget dybt og sort

Han har forøvrigt ændret forklaring fra at de søger mod varme til de søger mod lys. Så nu sidder jeg ude på mit toilet, i mørket fordi jeg er bange for rotter, fuldstændigt fastfrosset fordi jeg også er skideræd for spøgelser (Vi bor klods op af byens ældste kirkegård, grave fra det tidlige 1800-tal.. )

stakkel dog.. men ja rotter søger her hvor der er lyst og varmt, og hvor der er mulighed for at finde mad.. Men de fleste rotter man ser er enten fremme fordi de er desperarte efter mad, eller fordi de er syge.. det er yderst sjældent man ellers ser en rotte :-) ( siger hun som ikke har tal på hvor mange mus og rotter hun har haft på ufrivillig besøg) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

GønskE

Mira0911 skriver:

Helt enig! Jeg skulle også ha stoppet der da stod noget med rotter og toilet, og bare tænke 'nej det ikke muligt'

Helt enig! Skulle også være stoppet ved TS, og bare tænke det ikke var muligt

Anmeld

16. januar 2012

Sørens

Jonatansmor skriver:

Aha! Og nu hvor vi bor på 2. sal siger min logik mig at de ikke kravler hele vejen herop... ikke rigtigt?

Dybt irrationel paranoia - skønt at få den afkræftet

...hvis I bor på 2.sal tror jeg altså ikke du har noget at frygte!! Min farmor oplevede at komme ud på deres toilet, løfte låget og der sad en lille gennemblødt rotte og kiggede på hende...hun smækkede låget i og trak ud...da hun løftede igen var den væk! Men men men..det var på nørrebro i et mega gammelt hus i 70'erne såååå....

Anmeld

16. januar 2012

samantha1986

Jonatansmor skriver:

Arj altså... nu er der 2 der bekræfter .... og min paranoia mod rotter er altså rimeligt stor ... nu ender det med jeg ikke tør tisse om natten

Jeg kunne ikke i starten da vi flyttede sætte mig uden først at kigge ned i toilettet. Vi bor i en skov og jeg var overbevist om at herude kunne de ikke lægge rør rigtigt og der ville komme en masse forskellige dyr og bide mig i numsen. Har endnu ikke mødt noget dyr der er kommet den vej.

Dog har vi mus som rigtig færdes rundt i huset. Skide klamt. Men bedre end rotter/andre dyr der bider en i nummeren. Men tror nu sagtens du kan gå trygt på wc

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

Jonatansmor skriver:

Arj altså... nu er der 2 der bekræfter .... og min paranoia mod rotter er altså rimeligt stor ... nu ender det med jeg ikke tør tisse om natten

Sådan har jeg det også ! 

Jeg havde en periode sidste år, hvor jeg altid lukkede toiletbrættet ned, hver gang jeg var på toilet, og andre var.. Og nogle gange tændte jeg ikke lyset.. Total paronoia (staves?)

Anmeld

16. januar 2012

Jonatansmor

Sørens skriver:

...hvis I bor på 2.sal tror jeg altså ikke du har noget at frygte!! Min farmor oplevede at komme ud på deres toilet, løfte låget og der sad en lille gennemblødt rotte og kiggede på hende...hun smækkede låget i og trak ud...da hun løftede igen var den væk! Men men men..det var på nørrebro i et mega gammelt hus i 70'erne såååå....

Hvor er I bare søde og betænksomme .. Men mit råb om hjælp er med et humoristisk glimt i øjet, det håber jeg fremgår, mwn tvivler i takt med der kommer flere og flere forsikringer.

Jeg tror godt jeg kunne håndtere en rotte nede i toilettet hvis jeg virkeligt skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.