Er blevet kaldt pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.

Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.

Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.

Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.

Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Har jeg gjort noget forkert? - Synes i også det er pædofili?

Nu må hun fanme ta sig sammen! NEJ DET SYNES JEG IKKE DU ER!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

ej okay .... Undskyld - fik læst det som du var en mand...

EJ EJ EJ - så er sagen jo lidt noget helt andet... Du er da på ingen måde pædofil... Ej nu må hun stoppe ... troede du var en mand der var blevet i badeværelset imens den 16 årige gik i bad...

Holder stadig på jeg ikke ville se den svigermor for mine øjne meget længe - en kæmpe undskyldning kræves...

Undskyld jeg misforstod det...

Håber du er okay

Knus Pia.

Har vidst selv bedt lidt om den misforståelse, så må man jo lære at skriver detaljerne med Men ja ja..

Kan da også godt se at det havde været en lidt mærkelig situation med en mand..

Der skal i hvert fald en virkelig god og ret så kraftig undskyldning til for at jeg vil bruge min tid på hende igen!

Det er helt okay med misforståelsen, det er min egen skyld

Tak for krammet, ja jeg er egentlig okay, men det kommer til at tage lidt tid at sluge den

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

CmarianN skriver:

Nu må hun fanme ta sig sammen! NEJ DET SYNES JEG IKKE DU ER!!!! 

Ja det ville da være dejligt.

Tak for det

Anmeld

16. november 2011

annec

Anonym skriver:

Tja, ved ikke helt hvad hun bilder sig ind, som en anden skrev, er hun muligvis jaloux, altså over at min svigerinde vælger at få råd og vejledning fra mor og ar skubbet sin mor lidt til side...

Jaaa, hvis du spørg min svigermonster så er du sgu nok

hehe ja, det er lige det

Anmeld

16. november 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Synes nu ikke du lyder snobbet (eller også er det fordi jeg kunne have skrevet præcis det samme)

Ja det synes jeg også det er.

Tak for krammet

hehehe. i visse tilfælde kan man godt sige "ej omg" uden at det kommer til at lyde snobbet hehe

Men kan ikke se hvad der gør dig til pædofil? medmindre du er en mand der har stået og overstirret hende.

Anmeld

16. november 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.

Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.

Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.

Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.

Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

næh det syntes jeg da ikke... hvad er det for noget fis.. så må jeg også være pædofil når jeg er i svømmehallen f.eks og kommer til at kigge på de andre der bader i bruseren. der ved jeg altså ikke lige hvor gamle de er.. eller når jeg kigger på min søn når han er i bad.!! 

hvor er hun latterlig din svigermor.. 

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Ilya skriver:

Ja det er jeg også kommet frem til.... Altså så forstår jeg ingenting... Så antager svigermoderen simpelthen at TS er både pædofil OG lesbisk? 

Nå under alle omstændigheder skal hun bare lukke m*sen, ellers kan hun da lige så godt blive anklaget for incest, eftersom hun bare stormer ud på badeværelset, mens datteren er nøgen.... Mage til tåbeligheder og en sippet gås.

Hmm og lige oveni det, ja så er svigermoren vel også selv, for hun går da ind på badeværelset, selvom brugseren køre. Forstår virkelig ingenting, det er bare en underlig reaktion...

TS:  Du gør det bedste for din svigerinde, måske svigermor også er lidt jaloux over, at det er dig der hjælper hende og ikke svigermor selv. Og  for du bare sådan gider hjælpe og stå til rådighed for din svigerinde.

Anmeld

16. november 2011

baby84

Anonym skriver:

Hun er jo helt skør i bøtten.. er man så også pædo hvis man går i svømmehallen. Helt ærligt så tænker jeg hvad pokker der er med hende siden hun overhoved får den tanke. Hun er jo den eneste der har tænkt sex ind i situationen. Kan godt forstå du er rystet, men den her hører i hvert fald ikke til på din banehalvdel

Anmeld

16. november 2011

babymus77

Nej det er du sku da ikke!!! Denne svigermekanik må skamme sig, det er sku da en grim en at få stukket i hovedet!!! Knus tilDig!!!

Anmeld

17. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Øhm, jeg er en kvinde

LOL!

Ja - I rest my case ... Du er ca ligeså meget pædofil som der er hare i forloren hare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.