Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

K&S

Rosa skriver:

Termodragt + flyverdragt og vinterstøvler... 

Er Jonte et meget koldt barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Mor til L&S

K&S skriver:

Uha, ja så kan det godt være flyverdragten skal findes frem

En anden skrev også, at de havde lovet sne indenfor den kommende tid

Jeg har også den holdning at hvis man allerede har flyverdragten i brug - hvad gør man så til vinter??

Men synes 5-8 grader er koldt, så det varer nok ikk længe her

Så ikke noget sne da jeg tjekkede vejrudsigten... men koldt vejr, hvor det kunne føles koldere pga vinden!

Anmeld

10. november 2011

Rosa

K&S skriver:

Er Jonte et meget koldt barn?

Jeps!  Han er virkelig en frossenpind - efter os begge! 

Anmeld

10. november 2011

K&S

Rosa skriver:

Jeps!  Han er virkelig en frossenpind - efter os begge! 

Hihi, I har heller ikke så meget sul på kroppen

Anton var lige på vægten i går, han er lige blevet 15 måneder (den 3.) og han vejer 11,7 kg  og han ER begyndt at gå - og går hele tiden...!

Anmeld

10. november 2011

K&S

Mor til Liva skriver:

Jeg har også den holdning at hvis man allerede har flyverdragten i brug - hvad gør man så til vinter??

Men synes 5-8 grader er koldt, så det varer nok ikk længe her

Så ikke noget sne da jeg tjekkede vejrudsigten... men koldt vejr, hvor det kunne føles koldere pga vinden!

Lige præcis min tanke - så skal børnene godt nok have mange lag på

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

K&S skriver:

Du kan få nogle gode og forholdsvis billige i Stadium, deres eget mærke Everest  

Mmm vi har ikke lige sådan en butik i nærheden - måske jeg kan finde dem på nettet 

Anmeld

10. november 2011

K&S

Babymor2010 skriver:

Mmm vi har ikke lige sådan en butik i nærheden - måske jeg kan finde dem på nettet 

Jeg kigger lige lidt - manden har tidligere arbejdet i Stadium, så han kigger lige med

Anmeld

10. november 2011

TrineCT

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Hjalte har flyverdragt, elefanthue og vinterstøvler. (Nogle gange handsker) Når det bliver koldere får han termodragt og uldundertøj indenunder.

TrineCT 

Anmeld

10. november 2011

Bullerfnis

Som der er en der skriver, hvis man har en flyverdragt i god kvalitet, regulerer den selv varmen. Det samme gælder for vinterstøvler.

Her bruger vi Mikk-line flyverdragt og Ecco vinterstøvler, og hun er bestemt ikke svedig, men tilpas lun (børnehavebarn). Om vinteren er hun også dejlig varm på trods af, at det er det samme tøj vi bruger. Jeg bruger tommelfingerreglen med, at hvis temperaturen er 10 grader eller derunder, så er det tid til flyverdragt og støvler.

Men der er forskel på børn, og forskel på om det er et børnehavebarn eller yngre. Man må prøve sig frem

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

K&S skriver:

Jeg kigger lige lidt - manden har tidligere arbejdet i Stadium, så han kigger lige med

Super 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.