Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.973 visninger
153 svar
0 synes godt om
10. november 2011

K&S

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Billemyre

På mit arbejde (vuggestue) har ungerne også det, du nævner, på. Nogle har allerede flyverdragter og store støvler, men jeg vil mene, det ikke er nødvendigt endnu.
Hvad søren skal de så ha' på, når det bliver rigtig koldt?

Anmeld

10. november 2011

birthee

Frederik hører godt nok ikke lige i den aldersgruppe, men jeg vil tro 90% af børnene i hans børnehave har flyverdragt, elefanthuer, luffer/vanter og vinterstøvler på... som en anden skrev, hvad når det bliver vinter???

Frederik har lige fået vinterstøvler på idag - men ellers har han regntøj med fleece-fór på... til og fra børnehave har han hans sommerjakke med fór i og sko...

Anmeld

10. november 2011

Henriette Aaby

Maja har sin vinterjakke, elefanthue, termobukser, vinterstøvler og hvis det regner regnbukser. Vi har snakket om, at halsedissen skal med i næste uge...

Anmeld

10. november 2011

Georgia

Flyverdragt og gummistøvler. Det er jo flyverdragt vejr, så hvorfor give dem mindre på.
Til vinter bruger man vel ekstra fleece under, uld undertøj og hvad ved jeg

Anmeld

10. november 2011

K&S

Billemyre skriver:

På mit arbejde (vuggestue) har ungerne også det, du nævner, på. Nogle har allerede flyverdragter og store støvler, men jeg vil mene, det ikke er nødvendigt endnu.
Hvad søren skal de så ha' på, når det bliver rigtig koldt?

Det er også, det jeg tænker - jeg synes heller ikke selv, det er så koldt, at det er nødvendigt med flyverdragt

Anmeld

10. november 2011

K&S

birthee skriver:

Frederik hører godt nok ikke lige i den aldersgruppe, men jeg vil tro 90% af børnene i hans børnehave har flyverdragt, elefanthuer, luffer/vanter og vinterstøvler på... som en anden skrev, hvad når det bliver vinter???

Frederik har lige fået vinterstøvler på idag - men ellers har han regntøj med fleece-fór på... til og fra børnehave har han hans sommerjakke med fór i og sko...

Jeg synes heller ikke selv, det er koldt nok endnu - så er glad for at jeg ikke er den eneste

Anmeld

10. november 2011

M&M's Mor

Jamen her er det elefanthue, flyverdragt og støvler og hvis de ikke har det på er de kolde og især prinsessen på 2½ skal der passes lidt ekstra på da hun både er ørebarn og hjertebarn så hun kan bare ikke selv holde varmen som andre børn da hun mangler fedtet omkring blodårene så her er der også indkøbt uldundertøj/strømpebukser til når det bliver endnu koldere...

Anmeld

10. november 2011

mor-til-vanessa

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

vi har egentlig haft flyverdragten fremme i nogle uger nu. hun har den på ud og lege i vs (er jeg temmelig sikker på) til og fra vs har hun dog bare vinter jakke, men nu begynder vi også med flyverdragten. synes selv det er koldt. hue har hun haft på længe. og vinterstøvler også de sidste par uger

Anmeld

10. november 2011

mor-til-vanessa

og uld undertøj... glemte jeg at skrive før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.