Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

K&S

TrineCT skriver:

Hjalte har flyverdragt, elefanthue og vinterstøvler. (Nogle gange handsker) Når det bliver koldere får han termodragt og uldundertøj indenunder.

TrineCT 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Lise 26

K&S skriver:

Jeg sagde lige til vores DP i dag, at man skulle have ventet med at købe flyverdragt til nu, fordi de mange steder har tilbud

ti hi det har jeg faktisk ikke lagt mærke til om der er :-) men det vil jeg da holde øje med i morgen :-)

Anmeld

10. november 2011

K&S

Lise 26 skriver:

ti hi det har jeg faktisk ikke lagt mærke til om der er :-) men det vil jeg da holde øje med i morgen :-)

Jeg ved ikke hvor gode/dårlige de er, men Name It har i hvert fald 50% rabat på mange af deres modeller - prøv at tjekke deres hjemmeside...!

Anmeld

10. november 2011

Lise 26

K&S skriver:

Jeg ved ikke hvor gode/dårlige de er, men Name It har i hvert fald 50% rabat på mange af deres modeller - prøv at tjekke deres hjemmeside...!

Det vil jeg da lige gøre.. 1000 tak for rådet

Anmeld

10. november 2011

K&S

Lise 26 skriver:

Det vil jeg da lige gøre.. 1000 tak for rådet

Anmeld

11. november 2011

Rosa

K&S skriver:

Hihi, I har heller ikke så meget sul på kroppen

Anton var lige på vægten i går, han er lige blevet 15 måneder (den 3.) og han vejer 11,7 kg  og han ER begyndt at gå - og går hele tiden...!

Hvor herligt at han går! Jeg tror faktisk Jonte vejer noget derhenad også. SKØN alder!!!! 

Anmeld

11. november 2011

Christina.78

K&S skriver:

har prøvet at købe en fra name it i år..spændt på hvordan den er..fik den til 200 kr  sat ned fra 600...ellers må vi jo bare købe en anden..

Anmeld

11. november 2011

Christina.78

Bullerfnis skriver:

Som der er en der skriver, hvis man har en flyverdragt i god kvalitet, regulerer den selv varmen. Det samme gælder for vinterstøvler.

Her bruger vi Mikk-line flyverdragt og Ecco vinterstøvler, og hun er bestemt ikke svedig, men tilpas lun (børnehavebarn). Om vinteren er hun også dejlig varm på trods af, at det er det samme tøj vi bruger. Jeg bruger tommelfingerreglen med, at hvis temperaturen er 10 grader eller derunder, så er det tid til flyverdragt og støvler.

Men der er forskel på børn, og forskel på om det er et børnehavebarn eller yngre. Man må prøve sig frem

Anmeld

11. november 2011

K&S

Christina.78 skriver:

har prøvet at købe en fra name it i år..spændt på hvordan den er..fik den til 200 kr  sat ned fra 600...ellers må vi jo bare købe en anden..

jeg har overvejet at købe en 2´er fra Name It, hvis den anden ikke er tør elle lignende - vi har købt en fra Mikk-Line

Anmeld

11. november 2011

Christina.78

K&S skriver:

jeg har overvejet at købe en 2´er fra Name It, hvis den anden ikke er tør elle lignende - vi har købt en fra Mikk-Line

Mikk-line har vi også kun gode erfaringer med..men det er også en jungle med disse flyverdragte, som det er med så meget andet..

men tænkte går denne her ikke er der jo råd til en mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.