Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Clisolka

K&S skriver:

Jeg håber da, de får brug for den i løbet af vinteren, hun skal da ud og opleve ALT den sne der falder igen i år

Øv øv for lange arbejdsdage, men skønt at farmand har så tidligt fri at han kan hente

Ellers skal vi i hvert fald nok få den brugt herhjemme - hun skal da opleve snevejret i år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

*Sofie*

K&S skriver:

Anton har også sine vanter på, når vi cykler/går og når de er ude i DP

Har du en retningslinje (grader) for hvornår, I går over til flyverdragt?

Altså man siger jo 10 grader og derunder.
Men jeg synes at temperaturen har ligget og svinget meget op og nede lige omkring de 10 grader, så synes det er lidt svært.
Men der går ikk super lang tid før min sveske blir proppet i dragten

Anmeld

10. november 2011

Mette.

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Emilie har termostøvler eller vinterstøvler på, flyverdragt og tyk elefanthue samt vinterluffer, så hun har det varmeste på nu.

Anmeld

10. november 2011

K&S

louiseandersen85 skriver:

Vi bruger faktisk også allerede vinterstøvler. Havde ikke rigtig tænkt over det før du nævner det

men han har en god varm jakke på og strømpebukser inden under bukserne hvis de skal være udenfor i vuggeren.

Venter med flyverdragt lidt endnu, sådan når det er lidt koldere og der måske er sne og sådan

Hihi, ja nogle ting sker bare per automatik

Anmeld

10. november 2011

K&S

Babymor2010 skriver:

Ellers skal vi i hvert fald nok få den brugt herhjemme - hun skal da opleve snevejret i år 

jeg glæder mig helt vildt til at lave sne-engle med Anton...! Jeg må hellere få købt et par overtræksbukser, det er uundværligt (jeg kan bare ikke passe de gamle )

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

K&S skriver:

jeg glæder mig helt vildt til at lave sne-engle med Anton...! Jeg må hellere få købt et par overtræksbukser, det er uundværligt (jeg kan bare ikke passe de gamle )

Det kan være jeg også skulle få investeret i sådan et par. Hehe jeg har aldrig ejet et par mens jeg har været voksen, så det er vist på tide  Og gummistøvler må jeg vist også have fat i til vi skal hoppe i vandpytter 

Anmeld

10. november 2011

Hasselnødden

Elias har sin flyverdragt på hos dp'en, men har en vinterjakke på derover da bilen er lidt længe om at blive varm samt en strikket hue, dpen har strukket til alle hendes 4 børn. En lille blåbærhjelm  Når han sover i barnevognen har han en fleece på. Derudover så skifter det herhjemme mellem hvilket slags tøj han har på udenfor i haven, nogen gange flyverdragten, andre gange bare vinterjakken (foret) og andre gange igen bare hans fleece. Men tit med hue på og handsker. Bor på landet - og med fodtøjet skifter det også... enten hans blinkende politsko eller vinterstøvler. Har ikke tænkt mig at ændre hans påklædning når det bliver rigtig vinter. Det er på gefúhl.

Anmeld

10. november 2011

K&S

*Sofie* skriver:

Altså man siger jo 10 grader og derunder.
Men jeg synes at temperaturen har ligget og svinget meget op og nede lige omkring de 10 grader, så synes det er lidt svært.
Men der går ikk super lang tid før min sveske blir proppet i dragten

Anmeld

10. november 2011

skønneunger

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

min dreng på 3 år har en elefanthue på, 2 lags bommuld, den varmere venter vi lidt med endnu, så har han vinterjakke og thermostøvler på 1 uge eller lidt længere måske tager vi nok flyverdragten i brug, kommer selvfølgelig an på vejret.

han er børnehavebarn og ude meget af dagen men han er altid dejlig varm.

hov og så har han strømpebukser under bukserne.

Anmeld

10. november 2011

K&S

Mette. skriver:

Emilie har termostøvler eller vinterstøvler på, flyverdragt og tyk elefanthue samt vinterluffer, så hun har det varmeste på nu.

Tak tak  Er hun et koldt barn? (spørger af nysgerrighed)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.