Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De har lige fået flyverdragten på i denne uge - synes de bliver for kolde ellers !
Den børnehave jeg arbejder i har 97 % af ungerne flyverdragter på..
Min tanke er at når det bliver koldere så må de få termodragten på indenunder evt - ellers nogle tykke trøjer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Det kan være jeg også skulle få investeret i sådan et par. Hehe jeg har aldrig ejet et par mens jeg har været voksen, så det er vist på tide Og gummistøvler må jeg vist også have fat i til vi skal hoppe i vandpytter
Det kan være jeg også skulle få investeret i sådan et par. Hehe jeg har aldrig ejet et par mens jeg har været voksen, så det er vist på tide Og gummistøvler må jeg vist også have fat i til vi skal hoppe i vandpytter
Da jeg arbejdede i børnehave, var det nødvendigt, for jeg ville jo også lege og ja, gummirøjser
Hasselnødden skriver: Elias har sin flyverdragt på hos dp'en, men har en vinterjakke på derover da bilen er lidt længe om at blive varm samt en strikket hue, dpen har strukket til alle hendes 4 børn. En lille blåbærhjelm Når han sover i barnevognen har han en fleece på. Derudover så skifter det herhjemme mellem hvilket slags tøj han har på udenfor i haven, nogen gange flyverdragten, andre gange bare vinterjakken (foret) og andre gange igen bare hans fleece. Men tit med hue på og handsker. Bor på landet - og med fodtøjet skifter det også... enten hans blinkende politsko eller vinterstøvler. Har ikke tænkt mig at ændre hans påklædning når det bliver rigtig vinter. Det er på gefúhl.
Elias har sin flyverdragt på hos dp'en, men har en vinterjakke på derover da bilen er lidt længe om at blive varm samt en strikket hue, dpen har strukket til alle hendes 4 børn. En lille blåbærhjelm Når han sover i barnevognen har han en fleece på. Derudover så skifter det herhjemme mellem hvilket slags tøj han har på udenfor i haven, nogen gange flyverdragten, andre gange bare vinterjakken (foret) og andre gange igen bare hans fleece. Men tit med hue på og handsker. Bor på landet - og med fodtøjet skifter det også... enten hans blinkende politsko eller vinterstøvler. Har ikke tænkt mig at ændre hans påklædning når det bliver rigtig vinter. Det er på gefúhl.
Tusind tak for dit meget udførlige svar, især hans blinkende politisko
Justins dp er begyndt at spørge efter en flyverdragt, så den skal købes i morgen, og så får han den med mandag samt nyr vinterstøvler :-)
Det siges, at der kommer sne i næste uge, så det er nok ved at være op over med flyberdragter :-)
skønneunger skriver: min dreng på 3 år har en elefanthue på, 2 lags bommuld, den varmere venter vi lidt med endnu, så har han vinterjakke og thermostøvler på 1 uge eller lidt længere måske tager vi nok flyverdragten i brug, kommer selvfølgelig an på vejret. han er børnehavebarn og ude meget af dagen men han er altid dejlig varm. hov og så har han strømpebukser under bukserne.
min dreng på 3 år har en elefanthue på, 2 lags bommuld, den varmere venter vi lidt med endnu, så har han vinterjakke og thermostøvler på 1 uge eller lidt længere måske tager vi nok flyverdragten i brug, kommer selvfølgelig an på vejret.
han er børnehavebarn og ude meget af dagen men han er altid dejlig varm.
hov og så har han strømpebukser under bukserne.
jeg tænker også at næste skridt må være at fleece/termo bliver skiftet ud med vinterjakken og termobukser
Tvillingemor90 skriver: De har lige fået flyverdragten på i denne uge - synes de bliver for kolde ellers ! Den børnehave jeg arbejder i har 97 % af ungerne flyverdragter på.. Min tanke er at når det bliver koldere så må de få termodragten på indenunder evt - ellers nogle tykke trøjer..
Mange tak for svaret
Lise 26 skriver: Justins dp er begyndt at spørge efter en flyverdragt, så den skal købes i morgen, og så får han den med mandag samt nyr vinterstøvler :-) Det siges, at der kommer sne i næste uge, så det er nok ved at være op over med flyberdragter :-)
Jeg sagde lige til vores DP i dag, at man skulle have ventet med at købe flyverdragt til nu, fordi de mange steder har tilbud
K&S skriver: Tak tak Er hun et koldt barn? (spørger af nysgerrighed)
Tak tak Er hun et koldt barn? (spørger af nysgerrighed)
Nej, ikke specielt. Men heller ikke varm. Hun er lille, så måske hun ikke har så meget at holde varmen af, hun sveder hvertfald ikke i dragten og de store sko nu.
K&S skriver: Tusind tak for dit meget udførlige svar, især hans blinkende politisko
Sådan er det når man har så meget på hjertet, så er det umådeligt svært at begrænse sig
Det er anden gang på et par dage jeg får den herinde
Du kan få nogle gode og forholdsvis billige i Stadium, deres eget mærke Everest
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128