Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

K&S

Christina.78 skriver:

Mikk-line har vi også kun gode erfaringer med..men det er også en jungle med disse flyverdragte, som det er med så meget andet..

men tænkte går denne her ikke er der jo råd til en mere

lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

dpb

Herhjemme kom flyverdragten med for første gang i går syntes det er tilpas koldt nu til at begynde... men de har også stadig både termosæt og regntøj dernede så de voksne har mulighed for at foreslå dem noget andet.... da både Adrian (knap 3) og Andreas (4½ og ikke under denne kattegori) begge går i BH står de jo selv for at skulle tage tøj på... de har haft hue + strikvanter med et stykke tid også, men det er kun adrian der har insisteret på at ville have sin hue på dernede... er flere gange kommet derned hvor deres hænder var iskolde fordi de ikke havde taget vanterne på selvom de lå på deres plads
Nogle af de andre i bh har haft flyverdragt med i ca en mdr og der syntes jeg jo nok man er startet for tidligt...

Af fodtøj bruger vi pt. termostøvlerne...regner med at vinterstøvlerne kommer i brug noget senere...

Når det bliver endnu koldere har vi varmere vanter og huer end dem de har med nu... en flyverdragt skal som andre også skriver gerne kunne regulere sig nogenlunde... og derudover er der jo muligheden for strømpebukser under de alm bukser og de lidt tykkere trøjer i brug, evt. med en tshirt under istedet for alm. undertrøje...

Jeg er selv en frossenpind, men det er mine unger ikke så prøver at regulere ud fra hvordan de virker og føles når de kommer ind efter at have leget bla. ude i haven også...

Qnuz

Anmeld

11. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge mine børn har vinterjakke, termobukser og vinterstøvler på - det er det som de gerne vil have i vs/bh. Synes det er alt for varmt endnu til flyverdragt og hvad skal de så have på når det bliver rigtig koldt

Anmeld

11. november 2011

Lou87

Her synes jeg fleecen er for kold nu.. Så jeg skiftede til en vinterjakke. Og så har hun for nylig fået vinterstøvle på også.

Når de er ude i DP giver hun dem termotøj på, dvs her, termo buks og vinterjakke.
Synes også godt flyverdragten kan vente endnu.
Men hun har været meget syg, derfor sørger jeg for fødderne er varme nok og overkroppen

Og self hue (og vanter når hun sover) 

Anmeld

11. november 2011

raca

mine har fint kunne holde varmen når det blev vinter selvom de går i flyverdragter nu...

syntes det er noget pjat de skal fryse i det er blæst og tåge, våde vejr nu... forde man ellers ikke tror de kan holde varmen til vinter...

og termo tøj med flece under er varmer end de alm flyverdragter... og vil jeg mene rimelig hæmmende for bevægelses friheden...

det der ændre sig her er hovde bekiædningen og fodtøjet...

Anmeld

11. november 2011

raca

Lou87 skriver:

Her synes jeg fleecen er for kold nu.. Så jeg skiftede til en vinterjakke. Og så har hun for nylig fået vinterstøvle på også.

Når de er ude i DP giver hun dem termotøj på, dvs her, termo buks og vinterjakke.
Synes også godt flyverdragten kan vente endnu.
Men hun har været meget syg, derfor sørger jeg for fødderne er varme nok og overkroppen

Og self hue (og vanter når hun sover) 

jammen hvad med underkroppen.. det sidder jo en hel del mere ned en os.. og på jorden..

Anmeld

11. november 2011

Isabella_mor

når villads sover ude har han en striktrøje, en flyverdragt og melton futter i fløjl på... uld hue og små bomuldsvanter. og sin baby dyne.. 

nogengange sparker han dynen af, og så kommer han jo til at fryse, så flyverdragten holder ham dejlig varm.. han sover i klapvognen. sov han i barnevognen så ville jeg ligge ham ud kun med striktrøjen og i sin sleebee pose.. jeg tror barnevognen kommer til at fungere som sove ude vognen her når det begynder at blive rigtig koldt, fordi at så kan han sove i sin sleebee med to dyner og en striktrøje og sin uldhue..  

jeg skal bare have gjort barnevognen vinterklar og have luft i hjulene og så er den lige til at sove i

Anmeld

11. november 2011

Lou87

raca skriver:

jammen hvad med underkroppen.. det sidder jo en hel del mere ned en os.. og på jorden..

LÆS mit indlæg
Der står hun får thermotøj på når de er ude og er der vådt får hun regnbukser på udover thermo

Men nu synes min DP så heller ikk at de små skal være ude og rode rundt på jorden nu. Det er mere gå ture og cykel ture og sådan. (har sådan en cykel med vogn)

Anmeld

11. november 2011

K&S

dpb skriver:

Herhjemme kom flyverdragten med for første gang i går syntes det er tilpas koldt nu til at begynde... men de har også stadig både termosæt og regntøj dernede så de voksne har mulighed for at foreslå dem noget andet.... da både Adrian (knap 3) og Andreas (4½ og ikke under denne kattegori) begge går i BH står de jo selv for at skulle tage tøj på... de har haft hue + strikvanter med et stykke tid også, men det er kun adrian der har insisteret på at ville have sin hue på dernede... er flere gange kommet derned hvor deres hænder var iskolde fordi de ikke havde taget vanterne på selvom de lå på deres plads
Nogle af de andre i bh har haft flyverdragt med i ca en mdr og der syntes jeg jo nok man er startet for tidligt...

Af fodtøj bruger vi pt. termostøvlerne...regner med at vinterstøvlerne kommer i brug noget senere...

Når det bliver endnu koldere har vi varmere vanter og huer end dem de har med nu... en flyverdragt skal som andre også skriver gerne kunne regulere sig nogenlunde... og derudover er der jo muligheden for strømpebukser under de alm bukser og de lidt tykkere trøjer i brug, evt. med en tshirt under istedet for alm. undertrøje...

Jeg er selv en frossenpind, men det er mine unger ikke så prøver at regulere ud fra hvordan de virker og føles når de kommer ind efter at have leget bla. ude i haven også...

Qnuz

Anton havde sin flyverdragt med i DP i dag og det var de glade for, fordi vinden var kold i dag - så han har brugt sin for første gang i dag

Og i morgen skal han med mormor & morfar ud og købe vinterstøvler - de vil nemlig gerne forære ham støvlerne

Anmeld

11. november 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Begge mine børn har vinterjakke, termobukser og vinterstøvler på - det er det som de gerne vil have i vs/bh. Synes det er alt for varmt endnu til flyverdragt og hvad skal de så have på når det bliver rigtig koldt

Anton havde faktisk sin flyverdragt med i DP i dag og det var de glade for, fordi vinden var rigtig kold i dag - så han har brugt sin for første gang i dag

Og i morgen skal han med mormor & morfar ud og købe vinterstøvler - de vil nemlig gerne forære ham støvlerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.