Herhjemme kom flyverdragten med for første gang i går
syntes det er tilpas koldt nu til at begynde... men de har også stadig både termosæt og regntøj dernede så de voksne har mulighed for at foreslå dem noget andet.... da både Adrian (knap 3) og Andreas (4½ og ikke under denne kattegori) begge går i BH står de jo selv for at skulle tage tøj på... de har haft hue + strikvanter med et stykke tid også, men det er kun adrian der har insisteret på at ville have sin hue på dernede... er flere gange kommet derned hvor deres hænder var iskolde fordi de ikke havde taget vanterne på selvom de lå på deres plads
Nogle af de andre i bh har haft flyverdragt med i ca en mdr og der syntes jeg jo nok man er startet for tidligt...
Af fodtøj bruger vi pt. termostøvlerne...regner med at vinterstøvlerne kommer i brug noget senere...
Når det bliver endnu koldere har vi varmere vanter og huer end dem de har med nu... en flyverdragt skal som andre også skriver gerne kunne regulere sig nogenlunde... og derudover er der jo muligheden for strømpebukser under de alm bukser og de lidt tykkere trøjer i brug, evt. med en tshirt under istedet for alm. undertrøje... 
Jeg er selv en frossenpind, men det er mine unger ikke så prøver at regulere ud fra hvordan de virker og føles når de kommer ind efter at have leget bla. ude i haven også...

Qnuz
Anmeld