Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Her synes jeg fleecen er for kold nu.. Så jeg skiftede til en vinterjakke. Og så har hun for nylig fået vinterstøvle på også.

Når de er ude i DP giver hun dem termotøj på, dvs her, termo buks og vinterjakke.
Synes også godt flyverdragten kan vente endnu.
Men hun har været meget syg, derfor sørger jeg for fødderne er varme nok og overkroppen

Og self hue (og vanter når hun sover) 

Anton havde faktisk sin flyverdragt med i DP i dag og det var de glade for, fordi vinden var rigtig kold i dag - så han har brugt sin for første gang i dag

Og i morgen skal han med mormor & morfar ud og købe vinterstøvler - de vil nemlig gerne forære ham støvlerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

K&S

raca skriver:

mine har fint kunne holde varmen når det blev vinter selvom de går i flyverdragter nu...

syntes det er noget pjat de skal fryse i det er blæst og tåge, våde vejr nu... forde man ellers ikke tror de kan holde varmen til vinter...

og termo tøj med flece under er varmer end de alm flyverdragter... og vil jeg mene rimelig hæmmende for bevægelses friheden...

det der ændre sig her er hovde bekiædningen og fodtøjet...

Anton havde faktisk sin flyverdragt med i DP i dag og det var de glade for, fordi vinden var rigtig kold i dag - så han har brugt sin for første gang i dag

Og i morgen skal han med mormor & morfar ud og købe vinterstøvler - de vil nemlig gerne forære ham støvlerne

Anmeld

11. november 2011

K&S

isabellamor skriver:

når villads sover ude har han en striktrøje, en flyverdragt og melton futter i fløjl på... uld hue og små bomuldsvanter. og sin baby dyne.. 

nogengange sparker han dynen af, og så kommer han jo til at fryse, så flyverdragten holder ham dejlig varm.. han sover i klapvognen. sov han i barnevognen så ville jeg ligge ham ud kun med striktrøjen og i sin sleebee pose.. jeg tror barnevognen kommer til at fungere som sove ude vognen her når det begynder at blive rigtig koldt, fordi at så kan han sove i sin sleebee med to dyner og en striktrøje og sin uldhue..  

jeg skal bare have gjort barnevognen vinterklar og have luft i hjulene og så er den lige til at sove i

Anton havde faktisk sin flyverdragt med i DP i dag og det var de glade for, fordi vinden var rigtig kold i dag - så han har brugt sin for første gang i dag

Anmeld

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Anton havde faktisk sin flyverdragt med i DP i dag og det var de glade for, fordi vinden var rigtig kold i dag - så han har brugt sin for første gang i dag

Okay
Spurgte min DP, hun mente godt det ku vente lidt endnu.. Men de er heller ikk SÅ meget ude nu så det gør noget, pga de er små de fleste af dem hun har.

Hvor dejligt de li vil give ham dem  de sku ikk billige
Vi har købt en ecco støvle (kostede vidst 600) den kan klart anbefales.

Anmeld

12. november 2011

morethanperfect

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Oscar har flyverdragt hver gang han er udenfor ..

Anmeld

12. november 2011

K&S

Okay
Spurgte min DP, hun mente godt det ku vente lidt endnu.. Men de er heller ikk SÅ meget ude nu så det gør noget, pga de er små de fleste af dem hun har.

Hvor dejligt de li vil give ham dem  de sku ikk billige
Vi har købt en ecco støvle (kostede vidst 600) den kan klart anbefales.

Her er de ude på legeplads næsten hver dag i en times tid

Jeg ved ikke hvilket mærke de har købt, men de ser gode ud på det billede, de har sendt til mig...! Han overnatter hos mormor & morfar

Og hvis jeg kender min far ret, så er det bedste kvalitet

Anmeld

12. november 2011

K&S

morethanperfect skriver:

Oscar har flyverdragt hver gang han er udenfor ..

Anton havde også flyverdragt med i DP i går og han havde brugt den, da de var udenfor...!
I dag har mormor & morfar købt vinterstøvler sammen med ham, så nu er han klar til den nattefrost, de har lovet i nat

Anmeld

12. november 2011

Henriette Aaby

Jeg skrev godt nok den anden dag at Maja havde termobukser (regnbukser) og sin vinterjakke på. Men fra i dag bliver det flyverdragten, for nu er vi jo nede på +/- et par grader, så er det vist på tide den kommer frem

Men jeg synes det er svært at vide hvor hun skal have det ene på eller det andet. Jeg er selv mega varm, og går lige nu stadig i sandaler og stor trøje....

Anmeld

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Her er de ude på legeplads næsten hver dag i en times tid

Jeg ved ikke hvilket mærke de har købt, men de ser gode ud på det billede, de har sendt til mig...! Han overnatter hos mormor & morfar

Og hvis jeg kender min far ret, så er det bedste kvalitet

hvor dejligt - det altid rart med lidt aflastning..
vores var også hos farmor og farfar i går til i dag.

Og ja det lyder lidt ala både min mor og svigermor, de forkæler den unge

Anmeld

12. november 2011

An&Jo

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Johannes har elefanthue og vinterjakke på.. han er så også kommet over i vinterstøvlerne, men ingen flyverdragt endnu..

har os tit undret mig over at der er mange børn der allerede er kommet i flyverdragten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.