Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

*Sofie*

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Malou har haft sine vinterstøvler på de sidste par dage. Hendes overgangsstøvler driller ved lynlåsene, så de er stillet væk nu.
Ellers har hun jakke og termobukser på. Og hue og vanter når vi cykler
Flyverdragten venter vi lidt med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Klumpe-dumpe

Min datter har i dp flyverdragt -strikvanter - hue og vinterstøvler.

og når der bliver koldere, får hun evt. en ekstra trøje/vest under og evt. strømpebukser under bukserne.

En god flyverdragt regulere selv varmen.

Anmeld

10. november 2011

LinLin

Adam har en tynd softshell, termotøj og regnbukser. Og så har han vinterstøvler, da hans mor var for nærig til at købe "efterårssko" til ham i år, da han kun ville bruge dem en måned ca

Jeg synes også det er for varmt til flyverdragt! Men alle de andre børn i vuggestuen (både i Adams og der hvor jeg arbejder) har flyverdragt med og også en del børn i Davids børnehave!

Ydermere har børnene hvor jeg arbejder tre lag tøj på overkroppen og strømpebukser under bukser med for! Hvad mon de får på til vinter...?

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Isabella har sin fleecedragt og elefanthue på - hun kommer ikke ud endnu i vuggestuen  Meeeen vi skal snart have købt de første begyndersko, da det kun er et spørgsmål om tid før den unge frøken tager sine første skridt 

Anmeld

10. november 2011

K&S

Henriette Aaby skriver:

Maja har sin vinterjakke, elefanthue, termobukser, vinterstøvler og hvis det regner regnbukser. Vi har snakket om, at halsedissen skal med i næste uge...

Anton har også altid regntøj i tasken, hvis det skulle være nødvendigt

Anmeld

10. november 2011

K&S

Georgia skriver:

Flyverdragt og gummistøvler. Det er jo flyverdragt vejr, så hvorfor give dem mindre på.
Til vinter bruger man vel ekstra fleece under, uld undertøj og hvad ved jeg

Der er vi uenige, jeg synes slet ikke, det er koldt nok til at give Anton flyverdragt på, men det er jo en smagssag

Anmeld

10. november 2011

K&S

M&M's Mor skriver:

Jamen her er det elefanthue, flyverdragt og støvler og hvis de ikke har det på er de kolde og især prinsessen på 2½ skal der passes lidt ekstra på da hun både er ørebarn og hjertebarn så hun kan bare ikke selv holde varmen som andre børn da hun mangler fedtet omkring blodårene så her er der også indkøbt uldundertøj/strømpebukser til når det bliver endnu koldere...

Så kan jeg godt forstå, det er vigtigt, at hun har godt med tøj på

Anmeld

10. november 2011

Henriette Aaby

K&S skriver:

Anton har også altid regntøj i tasken, hvis det skulle være nødvendigt

Jeg spurgte faktisk i børnehaven om de ville have flyvedragten med. Det mente de ikke var nødvendigt endnu. For som andre har skrevet, hvad gør man så når det bliver rigtig vinter. Desuden tror jeg at min datter vil kampsvede i den nu, og ja det vil bare ikke være godt heller.

Og altså i det danske efterårsvejr kan man næsten ikke undvære regnbukser

Anmeld

10. november 2011

K&S

mor-til-vanessa skriver:

vi har egentlig haft flyverdragten fremme i nogle uger nu. hun har den på ud og lege i vs (er jeg temmelig sikker på) til og fra vs har hun dog bare vinter jakke, men nu begynder vi også med flyverdragten. synes selv det er koldt. hue har hun haft på længe. og vinterstøvler også de sidste par uger

Mange tak for svar

Jeg skal ud og købe vinterstøvler i næste uge, men jeg snakkede med DP´en i dag og hun sagde det var for tidligt (i hvert fald for Anton) - han har det fint varmt i sine overgangssko

Anmeld

10. november 2011

K&S

*Sofie* skriver:

Malou har haft sine vinterstøvler på de sidste par dage. Hendes overgangsstøvler driller ved lynlåsene, så de er stillet væk nu.
Ellers har hun jakke og termobukser på. Og hue og vanter når vi cykler
Flyverdragten venter vi lidt med.

Anton har også sine vanter på, når vi cykler/går og når de er ude i DP

Har du en retningslinje (grader) for hvornår, I går over til flyverdragt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.