Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

K&S

Lille fe skriver:

Min datter har i dp flyverdragt -strikvanter - hue og vinterstøvler.

og når der bliver koldere, får hun evt. en ekstra trøje/vest under og evt. strømpebukser under bukserne.

En god flyverdragt regulere selv varmen.

Tusind tak for svar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

K&S

DAs mor skriver:

Adam har en tynd softshell, termotøj og regnbukser. Og så har han vinterstøvler, da hans mor var for nærig til at købe "efterårssko" til ham i år, da han kun ville bruge dem en måned ca

Jeg synes også det er for varmt til flyverdragt! Men alle de andre børn i vuggestuen (både i Adams og der hvor jeg arbejder) har flyverdragt med og også en del børn i Davids børnehave!

Ydermere har børnene hvor jeg arbejder tre lag tøj på overkroppen og strømpebukser under bukser med for! Hvad mon de får på til vinter...?

Hihi, jeg synes også tit jeg ser (vi bor lige ved siden af 2 integrerede institutioner) børn med RIGTIG meget tøj på

Anmeld

10. november 2011

K&S

Babymor2010 skriver:

Isabella har sin fleecedragt og elefanthue på - hun kommer ikke ud endnu i vuggestuen  Meeeen vi skal snart have købt de første begyndersko, da det kun er et spørgsmål om tid før den unge frøken tager sine første skridt 

Ih, hvor skønt  det er SÅ stort, så snart de tager de første skidt

Kommer de slet ikke ud i VS?

Anmeld

10. november 2011

M&M's Mor

K&S skriver:

Så kan jeg godt forstå, det er vigtigt, at hun har godt med tøj på

Ja og der er jo ingen børn som er ens...er jo lige som os voksene...nogen behøver mere end andre så er da vist bare at mærke, kigge efter, føle osv hvad netop ens barn har behov for...

Anmeld

10. november 2011

K&S

Henriette Aaby skriver:

Jeg spurgte faktisk i børnehaven om de ville have flyvedragten med. Det mente de ikke var nødvendigt endnu. For som andre har skrevet, hvad gør man så når det bliver rigtig vinter. Desuden tror jeg at min datter vil kampsvede i den nu, og ja det vil bare ikke være godt heller.

Og altså i det danske efterårsvejr kan man næsten ikke undvære regnbukser

Jeg spurgte nemlig også Antons DP i dag om Anton havde tøj nok på, fordi de 2 andre har flyverdragt på - men hun sagde han altid var dejlig varm, når de var/havde været ude

Jeg tror også, at Anton ville svede helt vildt i flyverdragten

Anmeld

10. november 2011

K&S

M&M's Mor skriver:

Ja og der er jo ingen børn som er ens...er jo lige som os voksene...nogen behøver mere end andre så er da vist bare at mærke, kigge efter, føle osv hvad netop ens barn har behov for...

Jeg er bare af natur en MEGET varm person, så det har været lidt svært for mig at vurdere om Anton havde tøj nok på (især i DP) - det er kun små 14 dage siden, jeg selv har taget jakke på, ellers har jeg bare haft et stort halstørklæde udover mit normale tøj 

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

K&S skriver:

Ih, hvor skønt  det er SÅ stort, så snart de tager de første skidt

Kommer de slet ikke ud i VS?

Det er begrænset hvor meget hun kan nå at komme med ud, i løbet af de få timer hun er der (8-13)  Men hun står udenfor og sover i sin barnevogn. Jeg sagde faktisk den anden dag, at de bare skulle sige til, når de skulle bruge flyverdragten. Jeg fik svar tilbage at de nok slet ikke skal bruge den  Men mon ikke de spørger efter den når det bliver lidt køligere  Haha ja, det er ikke så tit jeg ser dem - det er far der afleverer og henter, for mor har lange arbejdsdage 

Anmeld

10. november 2011

K&S

Babymor2010 skriver:

Det er begrænset hvor meget hun kan nå at komme med ud, i løbet af de få timer hun er der (8-13)  Men hun står udenfor og sover i sin barnevogn. Jeg sagde faktisk den anden dag, at de bare skulle sige til, når de skulle bruge flyverdragten. Jeg fik svar tilbage at de nok slet ikke skal bruge den  Men mon ikke de spørger efter den når det bliver lidt køligere  Haha ja, det er ikke så tit jeg ser dem - det er far der afleverer og henter, for mor har lange arbejdsdage 

Jeg håber da, de får brug for den i løbet af vinteren, hun skal da ud og opleve ALT den sne der falder igen i år

Øv øv for lange arbejdsdage, men skønt at farmand har så tidligt fri at han kan hente

Anmeld

10. november 2011

Georgia

K&S skriver:

Der er vi uenige, jeg synes slet ikke, det er koldt nok til at give Anton flyverdragt på, men det er jo en smagssag

Syntes også der er stor forskel på, om det er vugge/dp barn eller et børnehave barn der render ude DAGEN LANG. I vores tilfælde et børnehavebarn.

Anmeld

10. november 2011

LR85

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Vi bruger faktisk også allerede vinterstøvler. Havde ikke rigtig tænkt over det før du nævner det

men han har en god varm jakke på og strømpebukser inden under bukserne hvis de skal være udenfor i vuggeren.

Venter med flyverdragt lidt endnu, sådan når det er lidt koldere og der måske er sne og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.