Mette. skriver:
Altså af materielle ting? 
Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.
Den er lidt svær faktisk
Hi hi...
Tror mit kæreste eje var et armbånd, som jeg fik da min farmor døde. Hun havde det mest lækre armbånd, som var utrolig gammelt og jeg har i hele mit liv sagt, at det ville jeg gerne arve en dag.
Da hun døde på hospice for et år siden, ledte jeg på hele hendes krop for at finde det s***e armbånd, men det var bare væk! Og sygeplejersjerne og de frivillige havde ikke set det! Det var svært at forstå...
Til begravelsen kom så hendes veninde hen til min med en lille slip fra en guldsmed, og fortalte mig, at hun havde givet hende armbåndet, hun skulle aflevere det til en guldsmed for at få graveret mit navn og cpr.nr. i det. Det var i forvejen en plade deri med hendes navn og cpr.nr. - det havde hun så fået slettet for at få sat mit i. Jeg ville dog hellere beholde det med hendes i - hun var virkelig mit et og alt og havde ikke andet familie end hende
Jeg var så taknemmelig over at hun havde givet det armbånd til mig!
Jeg fik det hentet og guldsmeden fortalte hvor specielt det var. Det var meget gammelt håndværk og karaten laves sjældent i Danmark længere. Men... han synes jeg skulle få det forstærket i alle leddene, det var så tyndt, så han ville ikke råde mig til at gå med det, før det var gjort. Men han ville have 4000 for at gøre det og de penge havde jeg ikke lige. Jeg har så en veninde i Kbh som arbejder i en smykkebutik og hun kunne få det gjort for 1275 så det fik jeg gjort. Hun sendte mig et billede af det færdige arbejde og det var så fint! Den dag hun skulle flyve til Aalborg for at give mig det, bliver det stjålet... Hun var på vej over til sin svigermor med hunden og da hun kom hjem er altandøren brudt ind alle hendes smykker incl. mit armbånd, deres fjernsyn, computere osv. er væk...
Jeg er så ked af det og savner det armbånd forfærdeligt meget. Nåede kun at have det i et par uger og der lå det i mit smykkeskrin. Det blev vurderet til 25.000 kr. og jeg fik lidt over 23.000 fra forsikringen, men vil jo hellere have armbåndet... Jeg fik dog en ny lækker seng og en tur til København, men for søren da, hvor er det ærgeligt...
Ellers må mit kæreste eje være mit sommerhus, som jeg også arvede da hun døde. Det har vi dog til salg nu
Hun har haft det siden 1951...
Her er billeder af begge dele: