Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Gaia

Min datter og min kommende søn   og så min abe jeg har haft siden jeg var lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

delimus

Mette. skriver:

Den kan jeg godt forstå betyder rigtig meget for dig, og hvor er det godt du kunne få lov at arve den og bruge den videre.

Det er så dejligt med ting som har en betydning for en på den måde som stolen for dig. Jeg har desværre ikke sådan en ting endnu hvertfald.

Det må jo være fordi du har dine kære omkring dig endnu, så ikke noget med desværre der 

Anmeld

9. november 2011

delimus

1012lmp skriver:

Tog da lige et billede af den så kan du få lov at se

I baggrunden er mit kæreste eje nr 2. Billeder taget af drengene hver mdr deres første år. billeder som heller ikke kan erstattes for noget som helst.

Flot stol :-) 
Min mands mormor's gyngestol bor også her i huset :-)
Indtil nu har den stået i stuen, men nu har jeg flyttet den ned på det nyindrettede børneværelse og det er også min plan at ville amme i den og hygge. Han synes det er alletiders idé og er så glad for jeg vil bruge den :-)  

Anmeld

9. november 2011

Isabeau

Foruden min datter, ufødte datter og min mand, som dog ikke er materielle ting, er mit kæreste eje, mine billeder/fotos! Det er det, jeg vil ta' med ud som noget af det første, hvis min lejlighed brændte. 

Samt mit makeup og pusletasken :p

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mette. skriver:

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

En halskæde med en mønt min far fandt som dreng i Israel. Min mor har en i guldkæde og jeg har en i sølvkæde. Mønten er fra 130 f.k. Den slags kan der ikke sættes værdi på. Ud over det, må det være et foto af min far fra han var ung . 

Anmeld

10. november 2011

1012lmp

delimus skriver:

Flot stol :-) 
Min mands mormor's gyngestol bor også her i huset :-)
Indtil nu har den stået i stuen, men nu har jeg flyttet den ned på det nyindrettede børneværelse og det er også min plan at ville amme i den og hygge. Han synes det er alletiders idé og er så glad for jeg vil bruge den :-)  

Årh hvor skønt

Synes dog det var lidt svært at amme i min... Dog var det super godt at give flaske i den om natten da vi nåede dertil, Tobias og jeg har brugt mange timer på at sidde i den om natten...

Anmeld

10. november 2011

SS82

Min lille hund og hvis ikke det må være den såmtror jeg vist det er min golf gti

Anmeld

10. november 2011

B&J

Helt klart min ræv der står i min søns vindu har jeg arvet fra min bedste som betød alt for mig og min aller første bamse

Anmeld

10. november 2011

TbCp

Min vielsesring + den ring jeg fik af min mand da jeg havde født vores datter.

Elsker dog også alle mine fotoalbums og min mac

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

Åhh der er meget ..

Mine mac'ere , min iphone , mine billeder /fotoalbums , forlovelsesring , og mit spisebord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.