Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

-Sigrid-

Mette. skriver:

Nej, det forstår jeg godt. Den er da alt for ideel på sådan en kold blæsende aften som i dag, også under dynen til en god film suk altså.

Ja, bare det at slæbe den ind på sofaen og så rulle sig ind som en orm!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Kloster

Mit kæreste eje må absolut være min mobil. En Sony X8.

Ellers jeg jeg nok næsten ligeså afhængig af min kalender. En lille pocket-model. Men har købt en helt anden model til næste år. En a la Filofax i læder. Også i skind. Ælllker min kalender....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Annette A

Absolut min mp3-afspiller. En fiks lille model som jeg aldrig forlader hjemmet uden. Den kan jeg bare ik undvære.. 

Anmeld

9. november 2011

lycly

Maja88 skriver:

jeg har en bamse jeg fik som helt lille bitte pige...

den har jeg bare altid sovet med og den er blevet syet mange gange.. har ingen farve på øjnene mere.. har heller ikke knor hår osv..

men det er bare min bamse...

den ligger ikke i sengen mere, men den er i soveværelset og det er MIN...

min datter får den ikke når hun bliver ældre

Sådan en bamse har jeg også! Den er blevet syet en million gange, men den betyder bare noget helt specielt

Anmeld

9. november 2011

Zeus

Mette. skriver:

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

Min elskede dyne 

Anmeld

9. november 2011

Mettemus

Jeg ved det faktisk ikke? Jeg troede ellers jeg var ret materialistisk ...

Måske mine jakker? Jeg kan ret godt lide overtøj af god (læs: halvdyr) kvalitet ...

Måske min Iphone? Hmm....

HVIS jeg havde sådan en taske ville det også være mit kæreste eje. Den har stået øverst på min ønskeseddel i fem år. Lige nu deler den plads med en frakke fra Boss Orange. Dumme SU

Anmeld

9. november 2011

SussieThyssen

Mette. skriver:

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

Uha..det kan jeg ikke sådan svare på.
Jeg har så mange ting, som jeg elsker, så jeg kan umuligt vælge en enkelt ting.

Og dog..hvis det virkeligt skal være, så må det ubetinget blive min farmors forlovelsesring, som jeg fik da hun døde. Jeg var 19 år dengang.
Og der følger en helt vidunderlig og rørende historie med til den.

Min farmor blev forlovet med en ung bankiersøn der hed Jakob, da hun var 16 år. Det var i 1906.
De skulle så giftes når min farmor blev 18.
Ca 14 dage før deres bryllup, stod min farmor i vinduet og ventede på at han skulle komme til te.
Hun ser ham stå af den hestetrukne sporvogn, skrå over gaden på vej til hendes gadedør, og lige før fortovet falder han sammen ramt af et hjerteslag.
Dengang han friede til hende fik hun ringen bundet til en buket violer og hun gik hele resten af sit liv med den. Nogle år senere mødte hun min farfar og forelskede sig i ham. De havde et vidunderligt ægteskab, men hun glemte aldrig sin Jakob og lagde aldrig ringen, som er af platin isat rosetter af koreller og små bitte brillianter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2011

Clotte

Det er de 2 album jeg har med billeder fra min barndom , det er noget af det eneste jeg har fra da jeg var lille

Clotte

Anmeld

9. november 2011

1974

Så sød historie med din mormor . Mit kæreste eje er ..ja der er jo fler ting min iPad ,min telefon alle vores FOTO album og min kenwood rørmaskine:-)

Anmeld

9. november 2011

SjeBets

Min hest, har haft ham igennem 10 år og håber da det bliver 10 år mere. Men ja det er så træls med dyr, de holder  bare ikke så længe som vi gerne vil have dem til , Nå ja og materialistikske ting så er det mine sadler til hesten ... Elsker dem .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.