Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Filuca

Mit kæreste eje er min hund, Filuca Ved godt, at hun ikke er en materiel ting, men hun er stadig noget, jeg har købt - og det bedste køb nogensinde

Ellers må jeg også sige min gamle bamse, som jeg fik af min farmor, da jeg var omkring 2 år gammel. Jeg sover stadig med min bamse hver eneste nat, selvom jeg nu snart er 26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mette.

Maemi skriver:

Hahaha, hvor fanden har du fundet ham?? 

Min er anti-mærke-menneske, og fatter slet ikke at nogle gider at bruge så mange penge på en (undskyld udtryket!) skide taske  

Haha, evig diskussion her hjemme.. Det sammen gælder mit shoppegen... Evig diskussion's emne, hvor man ALDRIG bliver enig om hvad jeg mangler og IKKE mangler  

Men hvor er det dog lækkert for dig  

Og, Mulberry holder i 100 år! Jeg har haft min i 2 år nu (tror jeg nok, eller er det tre?) når, men den er ihverfald slet ikke færdig endnu..  

Jeg er også stadig overrasket over det virkelig kan være sandt.  Det er faktisk lidt pinligt han har mere tøj og flere sko end mig!  haha.

Men altså, på den anden side, så er du sikker på han er et hankøn, for sådan skal de jo faktisk være.  der er ikke andet for end at vende det døve øre til og bare sige "ja ja".

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Toshiba skriver:

KLART min robot støvsuger

Ej, den lyder så nice! Tænk på alt det arbejde den spare dig for. Sikke en lækker ting at eje.

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Filuca skriver:

Mit kæreste eje er min hund, Filuca Ved godt, at hun ikke er en materiel ting, men hun er stadig noget, jeg har købt - og det bedste køb nogensinde

Ellers må jeg også sige min gamle bamse, som jeg fik af min farmor, da jeg var omkring 2 år gammel. Jeg sover stadig med min bamse hver eneste nat, selvom jeg nu snart er 26

Åh, man kan også knytte så tætte bånd til sine dyr.  Vi fik også en hund hjemme da jeg i 3. klasse skulle gå alene hjem fra skole, fordi jeg synes der var så tomt. Desværre blev hun aflivet sidste år, pga. sygdom.  Hun var sådan en sød hund, en mini puddel.

Hvilken hund har du? 

Anmeld

9. november 2011

Maemi

Mette. skriver:

Jeg er også stadig overrasket over det virkelig kan være sandt.  Det er faktisk lidt pinligt han har mere tøj og flere sko end mig!  haha.

Men altså, på den anden side, så er du sikker på han er et hankøn, for sådan skal de jo faktisk være.  der er ikke andet for end at vende det døve øre til og bare sige "ja ja".

Haha, den var god  
Det er jo selvfølgelig rigtigt - jeg er ikke et sekundt i tvivl om at mit er et hankøn med STORT H

Men ja, det er helt klart den bedste metode, bare sige "jaja" og så tænke - jeg shopper lidt ekstra i morgen  

Anmeld

9. november 2011

Toshiba

Mette. skriver:

Ej, den lyder så nice! Tænk på alt det arbejde den spare dig for. Sikke en lækker ting at eje.

den har været GULD værd både under graviditet med bækkenløsning og her bagefter - når ikke man har en mand der kan ordne det

Anmeld

9. november 2011

Filuca

Mette. skriver:

Åh, man kan også knytte så tætte bånd til sine dyr.  Vi fik også en hund hjemme da jeg i 3. klasse skulle gå alene hjem fra skole, fordi jeg synes der var så tomt. Desværre blev hun aflivet sidste år, pga. sygdom.  Hun var sådan en sød hund, en mini puddel.

Hvilken hund har du? 

Hun er en finsk lapphund, hvis det siger dig noget? Hun er bare den skønneste prinsesse der findes

Åh, gruer virkelig også for den dag, hun ikke er her mere, for ja - man knytter sig virkelig meget til de kære små...

Anmeld

9. november 2011

betjenten

Mette. skriver:

Jeg tør ikke køre i vores bil , selvom det nu er en ret god ting at have. Men hvor er det skønt du er glad for din. den er også en meget anvendelig ting.

Øv øv at du ikke tør køre i jeres bil... Kunne ikke selv undvære min lille bil  Manden mener dog at den skal skiftes ud, til en større model når nu vi snart har 2 små børn... Men synes helt bestemt at det er rigeligt med 1 stor bil, som manden selv har valgt!!!

Og forresten SUPER fed taske!!! Den kan jeg godt forstå er du er glad for

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Hun er en finsk lapphund, hvis det siger dig noget? Hun er bare den skønneste prinsesse der findes

Åh, gruer virkelig også for den dag, hun ikke er her mere, for ja - man knytter sig virkelig meget til de kære små...

Nej, det siger mig ikke umiddelbart noget. Men hvis du har lyst, så smid gerne et billede herind, jeg vil gerne se hende. 

Det var også en rigtig hård dag, men desværre det bedste for hende at få fred. 

Anmeld

9. november 2011

Filuca

Mette. skriver:

Nej, det siger mig ikke umiddelbart noget. Men hvis du har lyst, så smid gerne et billede herind, jeg vil gerne se hende. 

Det var også en rigtig hård dag, men desværre det bedste for hende at få fred. 

Gerne Nu har jeg ikke selv nogle børn endnu, så hun er min baby, og du ved jo, hvor gerne mødre vil vise deres unger frem

Først et par billeder fra da hun var helt lille babyhund (8-9 uger), og så hvordan hun ser ud i dag, hvor hun er 7 år
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.