Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Maja88

Mette. skriver:

Hehe dyne er nok også på listen over mine yndlings ting! Den er jo bare uvurderlig, men dobbeltdyne, SNYD! nu ved jeg hvad jeg ønsker mig til jul. 

er også med på dynen.... har endda 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mette.

1012lmp skriver:

Tog da lige et billede af den så kan du få lov at se

I baggrunden er mit kæreste eje nr 2. Billeder taget af drengene hver mdr deres første år. billeder som heller ikke kan erstattes for noget som helst.

Hvor er den bare fin!  og den ser rigtig behagelig ud.

Billeder er også bare guld værd, jeg elsker at kigge på billeder fra min egen barndom, så min egen datter skal også have albums hun kan kigge i når hun bliver større. 

Anmeld

9. november 2011

Mette.

LunaLykke skriver:

Hvis jeg havde den taske, så havde den også været mit kæreste eje! Åh hvor jeg tit går og sukker efter den .. Var også ved at lokke kæresten til at få den, LIGE indtil han så prisen. Så bakkede han underligt nok ud :p

Men det må være min telefon, en HTC desire S der er mit kæreste eje i øjeblikket :

Du må få ham overtalt! Den er simplethen så lækker, men det ved du jo nok alt om.  Også elsker jeg den er så tidsløs, så jeg synes altid man kan bruge den og til alt.

- og sikke en fin telefon, min gamle Nokia blegner godt nok lidt ved siden af. 

Anmeld

9. november 2011

Maemi

Mette. skriver:

Ah, så kender du jo alt til det! Jeg fik pungen i julegave sidste år, som matcher, og de to ting skal jeg også bare have med mig. Jeg nyder at være tilbage fra barsel, så jeg igen kan lufte tasken dagligt. 

Ja, forstår dig hunderede procent!  
Det er det bedste af det bedste. Jeg elsker at vise den frem! 

Jeg prøver også at spare op til en pung, de er jo ikke billige..
Haha, og det væreste er bare at kæresten IKKE forstår mit behov

Anmeld

9. november 2011

Mette.

LISBETH:-) skriver:

Mit kæreste eje er min HTC HD telefon og min kenwood major køkkenmaskine - kunne ikke leve uden de 2 ting

Jeg kender ikke telefonen, men generelt er de jo uundværdlige. Ah, køkkenmaskiner er også så gode! Jeg elsker også min kitchen aid.

Anmeld

9. november 2011

-Sigrid-

Mette. skriver:

Hehe dyne er nok også på listen over mine yndlings ting! Den er jo bare uvurderlig, men dobbeltdyne, SNYD! nu ved jeg hvad jeg ønsker mig til jul. 

Haha det var også et af mine store ønsker

Min kæreste passer godt på vores penge, men han brugte gladeligt 700 kr på den dyne sidste år da vi havde færrest penge nogensinde, og det er aldrig blevet fortrudt 

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Maemi skriver:

Ja, forstår dig hunderede procent!  
Det er det bedste af det bedste. Jeg elsker at vise den frem! 

Jeg prøver også at spare op til en pung, de er jo ikke billige..
Haha, og det væreste er bare at kæresten IKKE forstår mit behov

Nej, den er bestemt ikke billig.  Men heldigvis synes jeg det holder godt, selvom det bliver brugt dagligt.

Det er faktisk sjovt, for sådan synes jeg de fleste mænd er, men underligt nok har jeg fundet mig en mand som er mere modefikseret end mig selv.  Han ELSKER dyre mærkevare, så han synes tasken var alletiders, skønt. 

Anmeld

9. november 2011

Mette.

-Sigrid- skriver:

Haha det var også et af mine store ønsker

Min kæreste passer godt på vores penge, men han brugte gladeligt 700 kr på den dyne sidste år da vi havde færrest penge nogensinde, og det er aldrig blevet fortrudt 

Nej, det forstår jeg godt. Den er da alt for ideel på sådan en kold blæsende aften som i dag, også under dynen til en god film suk altså.

Anmeld

9. november 2011

Maemi

Mette. skriver:

Nej, den er bestemt ikke billig.  Men heldigvis synes jeg det holder godt, selvom det bliver brugt dagligt.

Det er faktisk sjovt, for sådan synes jeg de fleste mænd er, men underligt nok har jeg fundet mig en mand som er mere modefikseret end mig selv.  Han ELSKER dyre mærkevare, så han synes tasken var alletiders, skønt. 

Hahaha, hvor fanden har du fundet ham?? 

Min er anti-mærke-menneske, og fatter slet ikke at nogle gider at bruge så mange penge på en (undskyld udtryket!) skide taske  

Haha, evig diskussion her hjemme.. Det sammen gælder mit shoppegen... Evig diskussion's emne, hvor man ALDRIG bliver enig om hvad jeg mangler og IKKE mangler  

Men hvor er det dog lækkert for dig  

Og, Mulberry holder i 100 år! Jeg har haft min i 2 år nu (tror jeg nok, eller er det tre?) når, men den er ihverfald slet ikke færdig endnu..  

Anmeld

9. november 2011

Toshiba

Mette. skriver:

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

KLART min robot støvsuger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.