Hvad er jeres kæreste eje? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mette.

1012lmp skriver:

Ville da også hellere have haft min mormor stadig var her, men sådan skulle det desværre ikke være så er bare glad for jeg har den

Lyder latterligt at tale om en stol på den måde men for mig er den guld værd

Jeg kan nu sagtens forstå den betyder meget når man kan knytte nogle stærke minder til den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

lycly

Mette. skriver:

Altså af materielle ting?

Jeg selv eeelsker min Mulberry taske. Jeg har foræret mig selv den, og hvor er jeg bare glad for jeg gjorde det. Så kom frisk tøser, hvis hvilken ting i er virkelig glade for.

Hvis jeg havde den taske, så havde den også været mit kæreste eje! Åh hvor jeg tit går og sukker efter den .. Var også ved at lokke kæresten til at få den, LIGE indtil han så prisen. Så bakkede han underligt nok ud :p

Men det må være min telefon, en HTC desire S der er mit kæreste eje i øjeblikket :

Anmeld

9. november 2011

Mette.

-Sigrid- skriver:

Min dejlig, store dobbeltdyne, tror jeg? 

Og lækker taske! 

Hehe dyne er nok også på listen over mine yndlings ting! Den er jo bare uvurderlig, men dobbeltdyne, SNYD! nu ved jeg hvad jeg ønsker mig til jul. 

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Sofia skriver:

Hmm min mac eller min iphone... pinligt

Åh ja, mac computer er altså også en ret lækker sag, min er også i høj kurs. Desværre er jeg ikke indehaver af en iphone, men jeg er sikker på det er en lækker sag at eje!

Anmeld

9. november 2011

1012lmp

Mette. skriver:

Jeg kan nu sagtens forstå den betyder meget når man kan knytte nogle stærke minder til den.

Tog da lige et billede af den så kan du få lov at se

I baggrunden er mit kæreste eje nr 2. Billeder taget af drengene hver mdr deres første år. billeder som heller ikke kan erstattes for noget som helst.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Mette.

betjenten skriver:

Elsker min Fiat 500!!! Har haft den i 3 år, og ja kærligheden er bestemt ikke blevet mindre

Jeg tør ikke køre i vores bil , selvom det nu er en ret god ting at have. Men hvor er det skønt du er glad for din. den er også en meget anvendelig ting.

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Maja88 skriver:

jeg har en bamse jeg fik som helt lille bitte pige...

den har jeg bare altid sovet med og den er blevet syet mange gange.. har ingen farve på øjnene mere.. har heller ikke knor hår osv..

men det er bare min bamse...

den ligger ikke i sengen mere, men den er i soveværelset og det er MIN...

min datter får den ikke når hun bliver ældre

HVor er det sødt! Og jeg kan godt forstå hun ikke må få den, hun må få sin egen bamse, som hun kan få et lignende forhold til

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Tullen85 skriver:

Hvis det ikke skal være min computer, tv eller telefon så tror jeg det er min stuebirk jeg har fået af min far, lidt fjollet, men den minder mig om mit barndoms hjem da vi altid har haft en mindre birkeskov i stuen, og har så fået en der går næsten op til loftet... Kæææmpe plante heh..

Hvor skønt med en plante som minder en om gode tider. Og computer og telefon er altså også gode ting, de er uundværlige!

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Maemi skriver:

Haha, mit kæreste eje er også min Mulberry taske! 
Sammen model bare sort. Det er det BEDSTE jeg har . 
Bliver så lykkelig hvergang jeg ser på den, og bruger den hver dag.

Ah, så kender du jo alt til det! Jeg fik pungen i julegave sidste år, som matcher, og de to ting skal jeg også bare have med mig. Jeg nyder at være tilbage fra barsel, så jeg igen kan lufte tasken dagligt. 

Anmeld

9. november 2011

LISBETH:-)

Mit kæreste eje er min HTC HD telefon og min kenwood major køkkenmaskine - kunne ikke leve uden de 2 ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.