Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Lige nu sidder jeg og stirer på en test samtidig med at jeg virkelig bare er ved at tisse i bukserne, overvejer om jeg skal teste men gider ikke sige nej og så fortryde bagefter... føler mig dum lige nu 

Vent til imorgen tidlig Det er mit bedste råd til dig!!!..Så er koncentrationen af HCG højst sandsynligt størst.. Jeg ved hvor svært det er at lade vær med at teste.. - Hvis jeg er gravid er jeg 4+4 i dag og testede negativ 3+6, 4+0 og 4+1 så jeg venter til imorgen med at teste da jeg i min sidste graviditet ikke kunne teste positiv før 4+4. SÅ jeg ved hvor svært det er at lade vær.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Vent til imorgen tidlig Det er mit bedste råd til dig!!!..Så er koncentrationen af HCG højst sandsynligt størst.. Jeg ved hvor svært det er at lade vær med at teste.. - Hvis jeg er gravid er jeg 4+4 i dag og testede negativ 3+6, 4+0 og 4+1 så jeg venter til imorgen med at teste da jeg i min sidste graviditet ikke kunne teste positiv før 4+4. SÅ jeg ved hvor svært det er at lade vær.

Det er jo morgen, det er der i problemet ligger 

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Det er jo morgen, det er der i problemet ligger 

Nå ja for katten. Du er ikke i DK.
Så synes jeg altså du skal teste. Få det ud af verden. Og hvis den er negativ, ja så må du vente et par dage mere og så teste igen.

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Nå ja for katten. Du er ikke i DK.
Så synes jeg altså du skal teste. Få det ud af verden. Og hvis den er negativ, ja så må du vente et par dage mere og så teste igen.

Så er det bare at vente .. 

er det 2 eller 3 min. egentlig? 

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Så er det bare at vente .. 

er det 2 eller 3 min. egentlig? 

Det er forskelligt fra test til test. dem jeg har testet med har det været 3 eller 5 min.. Og så ikke aflæse den efter for lang tid ..

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Nu ved jeg da slet ikke hvad jeg skal tro

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Nu ved jeg da slet ikke hvad jeg skal tro

JUBIIIII. Tillykke. Jamen du er da GRAVIIIIID!

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

JUBIIIII. Tillykke. Jamen du er da GRAVIIIIID!

Ja det håber jeg da godt nok... tør ikke teste igen før om nogle dage, det er da virkelig til at blive forviret af positiv den ene, negativ næste og så positiv igen.. jeg tror jeg vil regne på det så jeg rammer en dag hvor den burde være positiv hvis det kommer sådan hver anden dag 

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Ja det håber jeg da godt nok... tør ikke teste igen før om nogle dage, det er da virkelig til at blive forviret af positiv den ene, negativ næste og så positiv igen.. jeg tror jeg vil regne på det så jeg rammer en dag hvor den burde være positiv hvis det kommer sådan hver anden dag 

Er det alle clear blue digital du ahr testet med? Og var det alle gangene om morgenen???

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Er det alle clear blue digital du ahr testet med? Og var det alle gangene om morgenen???

Havde kun en clear blue igår, så den ene var og den glemte jeg at kigge på før efter 5-6 minutter hvor den var negativ..

ikke helt, igår testede jeg hver gang jeg var på toilet... jeg ville have en positiv  og clear bluen fandt jeg først ved 13-tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.