Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver:Ja. Helt negativ . Stadig masser af symptomer og ingen mens. Håbet er dog væk og er overbevist om at det er sidste måned s abort der spøger. :-(
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anastazia skriver: Hej allesammen, Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger. Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt! Mvh. Maria
Hej allesammen,
Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.
Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt!
Mvh. Maria
Anastazia skriver: OOgsåjeØøøøøøv :-( havde lige håbet og krydset alt
OOgsåjeØøøøøøv :-( havde lige håbet og krydset alt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128