Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

MyBigWish

Velkommen til siden Og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

sandorff

Anastazia skriver:

Hej allesammen,

Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.

Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. 
Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt!  

Mvh. Maria

velkommen til, du skal nok blive glad for det - det er stærkt vanedannende herinde!
så også lige dit andet indlæg med dine børn værelser. HVOR ER DE BARE COOL! kigger nok lidt efter når jeg selv skal igang med at indrette mine ungers værelser

Anmeld

9. november 2011

Clisolka

Velkommen til - og stort tillykke med graviditeten. Håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

sandorff skriver:

velkommen til, du skal nok blive glad for det - det er stærkt vanedannende herinde!
så også lige dit andet indlæg med dine børn værelser. HVOR ER DE BARE COOL! kigger nok lidt efter når jeg selv skal igang med at indrette mine ungers værelser

Det skal du da være velkommen til  

- er allerede blevet lidt halv afhængi... og har bare lyst til at ligge ALLE billeder jeg overhovedet har på min computer ind... meeeeeeeeen... jeg tror jeg vil styre mig 

Anmeld

9. november 2011

sandorff

Anastazia skriver:

Det skal du da være velkommen til  

- er allerede blevet lidt halv afhængi... og har bare lyst til at ligge ALLE billeder jeg overhovedet har på min computer ind... meeeeeeeeen... jeg tror jeg vil styre mig 

kender det godt. hvis jeg ikke havde bare en anelse selv-styrelse ville BABY blive bombet med billeder af mine unger og mine kager...

Anmeld

9. november 2011

4kløver

Velkommen og stort tillykke..

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

4kløver skriver:

Velkommen og stort tillykke..

Mange tak  

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

sandorff skriver:

kender det godt. hvis jeg ikke havde bare en anelse selv-styrelse ville BABY blive bombet med billeder af mine unger og mine kager...

Men tror også jeg er færdig for i dag med billeder ... 

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Velkommen til og tillykke med graviditeten.

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Velkommen til og tillykke med graviditeten.

Mange tak. 

- nu håber jeg altså den er der, testede positivt to gange igår... men negativ hele dagen i dag, har nok testet 15 gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.