Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Her er det kun sikkert hvis det er en dreng, for så er det svigermors pigenavn som bliver fornavn, Sawyer - og det bliver kun bedre af at jeg elsker one tree hill 

Hehe. Dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe. Dejligt.

Mit drømme pigenavn lige nu er Mackenzie ... men når vi hedder McKee så går det nok ikke 

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

Anastazia skriver:

jeg er allerede utrolig glad for at være her 

Dejligt

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Baagøe skriver:

Dejligt

Ja helt sikkert, det er altid rart når man føler sig velkommen og er glad for at være steder så hurtigt 

Anmeld

10. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anastazia skriver:

Hej allesammen,

Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.

Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. 
Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt!  

Mvh. Maria

Velkommen til

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her i hønsegården, sammen med alle vi andre høns

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

DDeeefin

Mit drømme pigenavn lige nu er Mackenzie ... men når vi hedder McKee så går det nok ikke 

Det er også et smukt navn. Er selv helt vild med det. Men ja det ville lyde lidt underligt.

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er også et smukt navn. Er selv helt vild med det. Men ja det ville lyde lidt underligt.

Ja det tror jeg også 

Anmeld

11. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Har du fået testet? 

Anmeld

12. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

JeJeHeHeHel

Har du fået testet? 

Ja. Helt negativ . Stadig masser af symptomer og ingen mens. Håbet er dog væk og er overbevist om at det er sidste måned s abort der spøger. :-(

Anmeld

12. november 2011

Pige2009

Anastazia skriver:

Ja helt sikkert, det er altid rart når man føler sig velkommen og er glad for at være steder så hurtigt 

Det er det i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.