Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.134 visninger
92 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anastazia

Hej allesammen,

Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.

Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. 
Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt!  

Mvh. Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

banditten2011

velkommen til

Og stoort tillykke

Anmeld

9. november 2011

Isabella_mor

Anastazia skriver:

Hej allesammen,

Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.

Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. 

Mvh. Maria

hej. og velkommen det var da heldigt at du faldt lige over os.. danmarks bedste babysite.. EVER..

jeg håber du falder godt til. pas på. man bliver afhængig.. 

og tillykke med graviditeten

Hilsen Isabella

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

banditten2011 skriver:

velkommen til

Og stoort tillykke

mange tak 

p.s i maa meget undskylde mine aa, ae og oe ... men jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man aendrer til dansk tastatur selvom min mand har vist mig det saa mange gange 

Anmeld

9. november 2011

lycly

Velkommen til ! Og tillykke med graviditeten ! Er sikker på at du nok skal blive glad for at være herinde  

Anmeld

9. november 2011

Chr-Hei

Anastazia skriver:

Hej allesammen,

Mvh. Maria

Hej

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her..

Tillykke med graviditeten..

Mvh Heidi

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

isabellamor skriver:

hej. og velkommen det var da heldigt at du faldt lige over os.. danmarks bedste babysite.. EVER..

jeg håber du falder godt til. pas på. man bliver afhængig.. 

og tillykke med graviditeten

Hilsen Isabella

Ja her ser i hvert fald meget spaendende ud  taenkte at jeg hellere maatte faa skrvet noget herinde efter at have siddet og kigget paa siden den 1. 

Jeg skal goere mit bedste for at passe paa ... eller 

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Chr-Hei skriver:

Hej

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her..

Tillykke med graviditeten..

Mvh Heidi

Mange tak 

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

LunaLykke skriver:

Velkommen til ! Og tillykke med graviditeten ! Er sikker på at du nok skal blive glad for at være herinde  

Mange tak 

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

LunaLykke skriver:

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.