Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

1000Ben

Anastazia skriver:

Min mand blev tilbudt et rigtig godt arbejde i hans fars vens firma - sådan et job man bare ikke siger nej til! 

Siden Juli 2004 

Ahh hvor fantastisk, ja men det er da bare med at se verden. Vores lille søn går i den mest fantastiske børnehave her i DK nu og jeg nænner bare ikke at tage ham ud derfra, ellers kunne jeg godt finde på at flytte igen... Men ak, så blev man mor og fuld af dårlig samvittighed, he he

- Og tillykke med graviditeten forresten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anastazia

1000Ben skriver:

Ahh hvor fantastisk, ja men det er da bare med at se verden. Vores lille søn går i den mest fantastiske børnehave her i DK nu og jeg nænner bare ikke at tage ham ud derfra, ellers kunne jeg godt finde på at flytte igen... Men ak, så blev man mor og fuld af dårlig samvittighed, he he

- Og tillykke med graviditeten forresten 

Jeg tror ikke vi flytter igen, her er så skønt og Ana har allerede fået en del veninder.. wuhuu tøsefnidder, tænk at det starter så tidligt 

- tror bare ikke den er der alligevel, med 2 positive tests der var mit humør helt i top i går ... men 15 negative idag pyntede bestemt ikke'! 

Anmeld

10. november 2011

Simon's moar <3

Anastazia skriver:

Hej allesammen,

Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.

Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. 
Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt!  

Mvh. Maria

Velkommen til

Der er bare en ting jeg ikke forstår, herinde skriver du, at du bor i Barcelona, men på babygalleri skriver du, at du bor i USA?? 

http://babygalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=62228

Anmeld

10. november 2011

B&J

Velkommen til denne side og håber du får det hyggeligt her inde og tillykke med den positive test

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Simon's moar <3 skriver:

Velkommen til

Der er bare en ting jeg ikke forstår, herinde skriver du, at du bor i Barcelona, men på babygalleri skriver du, at du bor i USA?? 

http://babygalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=62228

Forstår godt forvirringen, det er fordi at vi på papiret stadigvæk bor i Barcelona men fra næste uge bor vi i USA gad bare ikke til at skrive det derinde så var det nemmere bare at skrive USA :-)

Anmeld

10. november 2011

Simon's moar <3

Anastazia skriver:

Forstår godt forvirringen, det er fordi at vi på papiret stadigvæk bor i Barcelona men fra næste uge bor vi i USA gad bare ikke til at skrive det derinde så var det nemmere bare at skrive USA :-)

Nååh, på den måde

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Simon's moar <3 skriver:

Nååh, på den måde

Hehe ja, synes selv det var dumt jeg skrev Barcelona herinde når vi ikke har været der i en uges tid nu

Anmeld

10. november 2011

Simon's moar <3

Anastazia skriver:

Hehe ja, synes selv det var dumt jeg skrev Barcelona herinde når vi ikke har været der i en uges tid nu

Hehe, det kan der jo været noget om

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Mange tak. 

- nu håber jeg altså den er der, testede positivt to gange igår... men negativ hele dagen i dag, har nok testet 15 gange 

Puuha.. jeg for dig..

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha.. jeg for dig..

Lige nu sidder jeg og stirer på en test samtidig med at jeg virkelig bare er ved at tisse i bukserne, overvejer om jeg skal teste men gider ikke sige nej og så fortryde bagefter... føler mig dum lige nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.