Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Havde kun en clear blue igår, så den ene var og den glemte jeg at kigge på før efter 5-6 minutter hvor den var negativ..

ikke helt, igår testede jeg hver gang jeg var på toilet... jeg ville have en positiv  og clear bluen fandt jeg først ved 13-tiden 

Okay. Men når du ikke er lægnere henne er det næste 100 % man vil teste negativ hvis man tester hver time. hehe, fordi hcg niveauet ikke er koncentreret nok i tisset.

Og hvis det bare var en clear blue igår, der ikke var digital jah så kan det jo være den ikke kunne måle hcg'en..
Man siger jo de der digitale er ret sikre. Så tror bestemt godt du kan tro på det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Pige2009

Anastazia skriver:

Hej allesammen,

Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.

Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. 
Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt!  

Mvh. Maria

Dejligt. Velkommen på siden. Håber du bliver glad for at være her

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Okay. Men når du ikke er lægnere henne er det næste 100 % man vil teste negativ hvis man tester hver time. hehe, fordi hcg niveauet ikke er koncentreret nok i tisset.

Og hvis det bare var en clear blue igår, der ikke var digital jah så kan det jo være den ikke kunne måle hcg'en..
Man siger jo de der digitale er ret sikre. Så tror bestemt godt du kan tro på det nu.

Jeg håber... jeg vil så gerne indrette et babyværelse herovre fordi de bare har ALT! ...og så savner jeg en baby 

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Jeg håber... jeg vil så gerne indrette et babyværelse herovre fordi de bare har ALT! ...og så savner jeg en baby 

Hehe det kan jeg godt forstå. Jaaah det blvier da feedt. Misunder dig nu også. Barcelona er et MUST for mig at komme til - så jeg kan bruge mit gymnasie spansk bare LIDT. og USA; ja behøver jeg at sige mere. haha.

Var langt er du henne?? Måske vi kommer til at følges.. Det ser vi på testen imorgen.

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Baagøe skriver:

Dejligt. Velkommen på siden. Håber du bliver glad for at være her

jeg er allerede utrolig glad for at være her 

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå. Jaaah det blvier da feedt. Misunder dig nu også. Barcelona er et MUST for mig at komme til - så jeg kan bruge mit gymnasie spansk bare LIDT. og USA; ja behøver jeg at sige mere. haha.

Var langt er du henne?? Måske vi kommer til at følges.. Det ser vi på testen imorgen.

Haha, ja jeg har det nok halv godt, ville nu heller ikke bytte overhovedet... 

Efter mine egne beregninger så er jeg 4+3 i dag  så det ser vist sådan ud 

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Haha, ja jeg har det nok halv godt, ville nu heller ikke bytte overhovedet... 

Efter mine egne beregninger så er jeg 4+3 i dag  så det ser vist sådan ud 

Heldige asen.

Dejligt. Jeg er nu også ret sikker på du er gravid.

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Heldige asen.

Dejligt. Jeg er nu også ret sikker på du er gravid.

Jeg skulle lige til at sige "så kan vi tænke på navne igen" .. men nej, vi har dem allerede klar 

Anmeld

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anastazia skriver:

Jeg skulle lige til at sige "så kan vi tænke på navne igen" .. men nej, vi har dem allerede klar 

Dejligt. Det har vi næsten også her. Men intet er sikkert. Det kommer an på hvad bebsen ligner når den kommer ud.

Anmeld

10. november 2011

Anastazia

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt. Det har vi næsten også her. Men intet er sikkert. Det kommer an på hvad bebsen ligner når den kommer ud.

Her er det kun sikkert hvis det er en dreng, for så er det svigermors pigenavn som bliver fornavn, Sawyer - og det bliver kun bedre af at jeg elsker one tree hill 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.