Frøken J. skriver:
Argh
Har givet hende færdig NAN so far, men købte allomin fordi jeg læste det var bedre for maven.. Må tage besværet med!
Hmm.. Ville lige prøve at tømme et bryst ved udmalkning for at se hvor meget der var. Højre bryst, det med allermest mælk, kunne jeg kun få 50 ml ud fra efter det ikke var blevet spist fra i mindst 4 timer. Og der var mest tynd mælk
Så kan da bgodt forstå hvis pigebarnet er sultent! Det var endda en kamp at malke de sidste 20 ml ud, så det må da være hårdt for hende..
Det er også dejlig mildt for maven
Vi fik bare af vide af vores sp, at der ikke var nok næring i, hvis det udelukkende var det hun fik, og det var derfor vi skiftede mellem Allomin og HIPP.. Men én herinde fra, havde fået det modsatte af vide, at der var nok næring i, så hun kun behøvede at give den grønne.. De der sp'er nogen gange 
Jeg kunne aldrig malke særligt meget ud, og jeg blev aldrig gode venner med malkedimsen.. Tror maks jeg kunne malke 30 ml af gangen på en normal gang, og når det bare fungerede, så røg der nemt 120-140 ml
Så den stoppede jeg hurtigt med at bruge
Men hvis du er vant til den, og har fundet ud af hvordan man gør.....? Tja...... Der kan jeg ikke så godt rådføre dig 
Jeg stoppede med at amme Isabella da hun var 3 uger, fordi det gik i stå, og Cajsa nåede jeg at amme 2-2 1/2 måned, men det var et helt bevidst valg at stoppe med Cajsa, og jeg havde egentlig mælk nok til at mætte hende 90% af tiden..
Anmeld