Frøken J. skriver:
Det har jeg forsøgt her i weekenden, også med hud mod hud.. Men hun bliver simpelthen alt for frustreret. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg synes ikke det er fair mod hende, at hun skal fortsætte med at skrige af sult, for kan jo mærke forskellen når hun får MME. Jeg er endda begyndt at tvivle på hun har refluks, men det faktisk er sult der har plaget hende. Så er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre lige nu. Jeg vil ringe til min SP i morgen!
Jeg synes også det er hyggeligt at amme hende, og kan se hun godt kan lide det.. Men omvendt, hvad nytter det hvis hun ikke bliver mæt og ikke tager nok på? 
Nogen er skabt til at amme, og nogen skal kæmpe en kamp..
Og nogen børn vil bare gerne være mætte 
Jeg misunder dem der kan fuldamme deres børn til de er 6 mdr, men sådan skulle det bare ikke være i mit tilfælde, og det har jeg accepteret. Og Cajsa og Isabella var begge tilfredse med deres flasker, selv om Cajsa fik hård mave af det.. Hendes mave gik først i orden, da vi startede på grød 
Det er ikke sjovt når éns lille skat ikke ser ud til at blive mæt, og som mor skal man jo også være tryg ved det, når man giver sin baby mad.. Og hvis man konstant går rundt og tvivler, så påvirker det også mælkeproduktionen i en negativ retning, også giver det næsten sig selv, hvad udfaldet vil blive
Hvis du vælger at give Rose erstatning, så har du i hvert fald min opbakning, hvis det kan "trøste" på nogen måde
Anmeld