Giver i kaldendergaver/adventsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

klmf

Min er kun 2 år og jeg har ikke den store lyst til at skabe et behov for gaveræs endnu. Den trækker jeg så længe jeg kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Silas&Mille

Mit svar passer nok ikke helt endnu. 

Men har stemt ja, 24 gaver. 

Da Silas først bliver 1 år til januar har vi valgt at vente til næste år med kalender gaver. Men så skal han også have hver dag fra den 1. til den 24. december.

Den er straks værre med lillesøster. Hun vil være 10 måneder til december næste år og er lidt i tvivl om vi bare kan give Silas gaver hele december og ikke hende   

Men det finder vi jo nok ud af til den tid

Anmeld

7. november 2011

Fru Aagaard

Ja, trunte får adventsgaver hver søndag   Hun er 5 år, bliver dog 6 år i december. Hun har ved siden af en barbie kalender, hvor hun får noget hver dag. Hun kan nemlig ikke lide chokoladejulekalendere

Anmeld

7. november 2011

Muhmi

Jeg har svaret nej, fordi Silas kun er otte måneder på det tidspunkt, så han forstår det jo ikke rigtig... Men til næste år så får han kalendergaver... En masse små og i adventsgaver nogle lidt større

Anmeld

7. november 2011

Jonatansmor

Herhjemme har vi altid fået adventsgaver, så det fortsætter vi med med drengen (Eller, på 2. sal får han adventsgaver, jeg kan ikke helt gennemskue mormor på 1. der allerede nu er helt gasblå i hovedet af forventning)

Men han fatter det jo ikke endnu, siger jeg, mormor er af en hel anden holdning - sjovt som hendes førstefødte ikke var skidesnedig, men barnebarnet! HAN KAN!

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Mine får stadig kalendergaver... Det gør de af den ene grund at de stadig tror på at det er julemanden der kommer hver nat og ligger en ting til dem...

Når de bliver så store at de ikke tror på det mere så får de adventsgaver.

Anmeld

7. november 2011

TbCp

Min datter får også kalendergaver, men i år har jeg besluttet at hun får 4 større gaver og 20 små, som feks rosiner, lille slikpose og Lignende

Anmeld

7. november 2011

Mor-til-asta-09

Herhjemme får asta på 2 1/2 år adventsgave. Og det er fordi hun ikke forstår det endnu. Men næste år er det hver dag

Anmeld

7. november 2011

Simon's moar <3

Jeps, Simon får kalendergaver af mig og min kæreste
Adventsgaver får mig, min kæreste og Simon også af min mor fandt jeg lige ud af i går
Og så sagde hans far også her i weekenden, at ham og hans kæreste også giver Simon kalendergaver, så han bliver forkælet i år haha ... 
Forresten så er Simon 2 år og 5 mdr. til jul  

Anmeld

7. november 2011

Risen

Her har farmor været på rov og lavet kalendergave.. Tak for det, så slipper jeg.. hehe.. Ej jeg ville endnu ikke gøre det da Clara kun er 16 måneder, men det er da dejligt farmor gider 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.