Giver i kaldendergaver/adventsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

hannetheis

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg har lige været ude og købe 14 (mangler liiige 10 endnu, nøjh, det er altså mange man skal købe) gaver til min datter på 18 mdr. Og ih hvor jeg glæder mig til at give hende en gave hver morgen fra julemanden.. (jaja hun forstår det ikke, men det gør jeg )

Hvad har i af traditioner i julen, noget i skal gøre eller som i har tænkt skulle gøres specielt i julen?

Jeg har købt en børnebog med julesange, så jeg har tænkt, at jeg ville synge en sang hver dag når vi har spist aftensmad og en når hun skal i seng.. Derudover så tager jeg det som det kommer

Jeg glæder mig til denne jul... Den første hvor mit barn kan se og få noget ud af det hele.. Vi skal ud og se nisser, lege med en masse sne, lave kager osv osv.. Synes denne jul er helt speciel, for sidste jul forstod hun intet..

her får min søn på 3,5 år. kalendergave hver dag.

jeg har købt nogle ting i tiger som han vil syntes er sjove. derudover har jeg i de 10 af dagene pakket en lidt sødt til den søde tand.(julekager, frugtstang, og fredagsslik). en af dagene får han nye billeder til sit fotoalbum.(kommer kun nye billeder i den ene gang om året)

på den måde er det ikke så dyrt.

hos os kommer julemanden først med gaverne når han har været i børnehave. så der også er tid til at lege med hvad der evt er. weekenderne dog om morgen.

min yngste søn på 8 mdr i december får nogle få gaver som han mangler.

men han skal også have 24 gaver næste år.

jeg starter gerne tidligt med at finde gaverne. i år var jeg færdig start oktober.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Lou87

Her får hun adventsgaver.. Hun er kun 16 mdr i december. Såå..
(Det gjorde hun også sidste år, men der forstod hun slet intet.)
Og det ved jeg hun også får af mormor og morfar og garanteret også farmor og farfar. Måske kun en december gave af sidstnævnte.

Men jeg tror ligesom du at vi i år vil tage ud og opleve noget mere, altså se nogle nisser og sådan. Det tror jeg trods alt hun godt ka få noget ud af. Men af få pakkekalender hver dag, det venter vi med endnu - og kan være jeg bare holder mig til adventsgaver. Hvem ved

Anmeld

7. november 2011

Lone Jakobsen

her får børnene adventsgaver. de blev spurgt for et par år siden hvad de helst ville ha.

Anmeld

7. november 2011

Sucker for love

Vi giver kun adventsgaver endnu da Phillip kun vil være 12½ - 13 mdr. i December og ikke forstå ret meget af det  

Jeg mangler stadigvæk at finde noget jeg kan give ham som ikke er alt for dyrt men heller ikke totalt plat - og synes slik er så uopfindsomt når det kun drejer sig om få gaver 

Anmeld

7. november 2011

Brams

God ide, at købe gaverne igennem året, men jeg VED at jeg ikke ville kunne dy mig for, at give hende gaverne hvis de bare er herhjemme.. Jeg ved at jeg ville komme til at give hende dem inden jul Det jeg har købt nu, er jeg virkelig også i krise over, for jeg har mest af alt lyst til, at hente det hele og give hende hele posen med ting og sager Jeg er SÅ dårlig til det med gaver

Ha ha ha, hvis du vidste hvor mange pakker jeg har måtte købe igen, fordi vi "kom til" at give hende noget inde fra posen

Jeg ved lige hvordan det er

Anmeld

7. november 2011

Bare mig..

Hold da op, der kom pludselig mange svar, så bær lige over med mig, at jeg ikke har svaret jer alle sammen..

Det lyder som om de fleste af jeres børn får gaver i en eller anden form for gaver i julen

God ide en af jer kom med, med puslespillet. Det vil jeg huske når Nicoline bliver ældre. Det er da i hvert fald billigere, og sikkert også sjovt for hende..

Glæææder mig SÅ meget! Julen er bare speciel, når man har børn!

Anmeld

7. november 2011

annec

Jeg har lige været ude og købe 14 (mangler liiige 10 endnu, nøjh, det er altså mange man skal købe) gaver til min datter på 18 mdr. Og ih hvor jeg glæder mig til at give hende en gave hver morgen fra julemanden.. (jaja hun forstår det ikke, men det gør jeg )

Hvad har i af traditioner i julen, noget i skal gøre eller som i har tænkt skulle gøres specielt i julen?

Jeg har købt en børnebog med julesange, så jeg har tænkt, at jeg ville synge en sang hver dag når vi har spist aftensmad og en når hun skal i seng.. Derudover så tager jeg det som det kommer

Jeg glæder mig til denne jul... Den første hvor mit barn kan se og få noget ud af det hele.. Vi skal ud og se nisser, lege med en masse sne, lave kager osv osv.. Synes denne jul er helt speciel, for sidste jul forstod hun intet..

Sebastian er kun 10 uger, så han får ikke noget den her jul. Men næste år når han begynder at kunne forstå det, får han helt sikkert en med alle 24 gaver i

Dog har farmor lavet en lille pakkekalender til ham alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.