Giver i kaldendergaver/adventsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Nina Amelia

Nicolinesmor170510 skriver:

Gaverne til min datter er mest bøger, fordi hun magler bøger.. Hun leger meget med små ting lige for tiden, så jeg har været i Tiger for at finde sådan noget, og der var super meget til få penge.. Men igen, det er små ting som jeg ved hun vil lege meget med

Tiger er også helt genial Mange steder kan man også på DVD'er og CD'er til gode priser. Det tror jeg i hvertfald vi skal kigge efter også.. Med småting mener jeg en lille bold eller lign. for hun har så mange små "dimseting" fra da hun var mindre og de ligger mest bare i en kasse og kigger..

Er der nogle af jeres børn der tegner/kan holde blyant i alderen 1½ år? Har nemlig også tænkt på at købe nogle store tykke farveblyanter måske..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

anmaj

jeg har stemt blankt... vi har i år en ordning med mine forældre, for min mor vil så gerne give dem adventsgaver, så de får gaver om søndagen fra hende (julemanden self!) og i hverdagen får den store meget små ting fra os, såsom figenstænger, rosiner... og andet..

hvis der er nogen der har nogle gode ideer hvad vi kan give af små små ting, må i gerne sende mig jeres ideer...

Anmeld

7. november 2011

henh01

mine får advents gaver fra julemanden og kalendergaver fra mormor og morfar

De har alle de andre år fået kalender gaver, men da julemanden år efter år benytter mit dankort må jeg sande at det blev for dyrt.. Så nu er det efter den stores eget valg adventsgaver

Anmeld

7. november 2011

Muffin_girl

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg har lige været ude og købe 14 (mangler liiige 10 endnu, nøjh, det er altså mange man skal købe) gaver til min datter på 18 mdr. Og ih hvor jeg glæder mig til at give hende en gave hver morgen fra julemanden.. (jaja hun forstår det ikke, men det gør jeg )

Hvad har i af traditioner i julen, noget i skal gøre eller som i har tænkt skulle gøres specielt i julen?

Jeg har købt en børnebog med julesange, så jeg har tænkt, at jeg ville synge en sang hver dag når vi har spist aftensmad og en når hun skal i seng.. Derudover så tager jeg det som det kommer

Jeg glæder mig til denne jul... Den første hvor mit barn kan se og få noget ud af det hele.. Vi skal ud og se nisser, lege med en masse sne, lave kager osv osv.. Synes denne jul er helt speciel, for sidste jul forstod hun intet..

Nej har ingen børn .. Men kæresten får

Anmeld

7. november 2011

Frk.S

Vi giver kalendergaver.

Eller det vil sige i år giver min mor. Nu er det jo Frejas 1. jul - og jeg ved, at min mor er ved at lave en pakkekalender til hende. Hun putter så pakker på i år, og de efterfølgende år må vi så selv gøre det.

Jeg fik selv pakkekalender som barn, og jeg ELSKEDE det.
Da jeg blev ældre fik jeg adventsgaver i stedet for. Det regner jeg også med at Freja får når hun bliver lidt ældre.

Anmeld

7. november 2011

Ciss

Jeg kom i tanke om en kalendergaveide, som en veninde af mig har brugt (mine egne er endnu for små til lige den variant). Hun købte et puslespil til hver med 100 brikker, og så delte hun det op, så der var et par brikker hver dag - og resten til den 24. Hun måtte jo lægge puslespillet selv først, så hun kunne være sikker på, at de brikker, man fik 2. december kunne sættes sammen med dem fra 1. december osv. Så lidt ekstra arbejde på forhånd. Til gengæld var det meget populært, og ungerne var superstolte på d. 24., når de kunne gøre puslespillene færdige. De fik ikke billede med, så lidt af spændingen undervejs var at se, hvad det blev til. Hun havde valgt nogle puslespil med rigtig mange detaljer i billedet, så man ikke kunne forudsige heldheden før til sidst.

Ideen er herved givet videre, hvis der er nogen som kan bruge den...

Anmeld

7. november 2011

stm2812

Vi giver 'kun' adventsgaver i år, da vi synes det er utroligt svært at skulle finde 24 gaver til vores datter da hun kun er 7 mdr der. Men til næste år får hun en pakkekalender, da hun er noget nemmere at skulle finde gaver til til den tid

Anmeld

7. november 2011

stm2812

Ciss skriver:

Jeg kom i tanke om en kalendergaveide, som en veninde af mig har brugt (mine egne er endnu for små til lige den variant). Hun købte et puslespil til hver med 100 brikker, og så delte hun det op, så der var et par brikker hver dag - og resten til den 24. Hun måtte jo lægge puslespillet selv først, så hun kunne være sikker på, at de brikker, man fik 2. december kunne sættes sammen med dem fra 1. december osv. Så lidt ekstra arbejde på forhånd. Til gengæld var det meget populært, og ungerne var superstolte på d. 24., når de kunne gøre puslespillene færdige. De fik ikke billede med, så lidt af spændingen undervejs var at se, hvad det blev til. Hun havde valgt nogle puslespil med rigtig mange detaljer i billedet, så man ikke kunne forudsige heldheden før til sidst.

Ideen er herved givet videre, hvis der er nogen som kan bruge den...

Ej hvor er det da bare en super god ide. Vil godt tro at det er meget interessant for de små og at der bare er en masse spænding til den efterfølgende dag hvor de får nogle nye brikker Min datter er desværre alt for lille, men vil da lige notere det. Så mange tak for den fremragende ide

Anmeld

7. november 2011

Camilla1987

Min søster og jeg har valgt at gøre ligesom sidste år..

At hun køber adventsgaver til min søn og jeg køber til hendes datter.

Anmeld

7. november 2011

maria_wlt

nusenjo88 skriver:

Vi vil gerne vente med at give vores søn på 18 mdr. hhv. kalender- og adventsgaver, da vi ikke synes han er stor nok til at få nok ud af det. (Overraskelsen og spændingen i at få en gave) Så vil vi heller give ham en større julegave.

Det er også min grund til at de ikke får denne her jul..

(23 mdr og 6 mdr)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.