Giver i kaldendergaver/adventsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

LotteN

Vi har delt det mellem min mor og os, så min mor køber tolv gaver og vi køber tolv gaver..

og de sidste 2 år, har Lærke faktisk også fået adventsgaver fra kærestens far og kone... Så hun er en forkælede lille dame..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Maja_4000

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja okay, så får hun heller ikke nær så meget ud af det.. Men så kan du GLÆDE dig til næste år

Nemlig

Tror måske hun får en af mormor i år alligevel , men det må hun jo om (; Hehe

Anmeld

6. november 2011

Bare mig..

chael skriver:

Vi giver ikke kalender gaver. Vi har overvejet adventsgaver.

Men helt ærligt, så syntes jeg mine unger har nok i dere låge kalender til dem der kører i tv. Og deres chokolade kalendere.

For de får så rigeligt med gaver juleaften.

Vi hygger første søndag i advent. Tænder lys og laver jule dekorationer.

1 december hygger vi med at pynte op. Og klippe kravlenisser

Senere i december skal vi finde juletræ og pynte. Lave julepynt, helt på ungernes præmisser. Så stiller vi risengrød og saftevand ud til Nissen i skuret. Det er SÅ spændende dagen efter og se om Nissen har spist og drukket af det

Og så hygger vi hver søndag og tænder kalender lys hver morgen. Eller aften

Det er sådan vi julehygger

*Camilla

Det lyder også som nogen rigtig gode traditioner..

Nu er dine børn lige lidt ældre end min. Hun kan ikke følge med i det i tvet osv., så indtil videre er det bare den her pakkekalender som hun får og så en lille chokoladekalender af den billige kvalitet..

Vi skal også samles hele familien og lave juledekorationer lørdag før den første advent. Så hygger vi rigtig

Derudover har vi en masse fødselsdage i familien i december, så det er jo også en tradition at vi også ses med familien der, jo.

December er altid en travl måned for vores familie, men vi hygger nu med det

Anmeld

6. november 2011

Bare mig..

LotteN skriver:

Vi har delt det mellem min mor og os, så min mor køber tolv gaver og vi køber tolv gaver..

og de sidste 2 år, har Lærke faktisk også fået adventsgaver fra kærestens far og kone... Så hun er en forkælede lille dame..

Ja for søren, det må du nok sige Men det er nu kun dejligt..

Jeg er ikke sikker, men jeg har en ide om at alle hendes bedsteforældre (de er alle skilt og har fundet en ny) giver hende kalendergaver, og så er der 24 fra mig og 24 fra hendes far. Så Nicoline er bestemt heller ikke glemt i juletiden

Anmeld

6. november 2011

Bare mig..

Maja_4000 skriver:

Nemlig

Tror måske hun får en af mormor i år alligevel , men det må hun jo om (; Hehe

Ja, men de bedsteforældre er nu nogen sære slags hihi

Anmeld

6. november 2011

LotteN

Ja for søren, det må du nok sige Men det er nu kun dejligt..

Jeg er ikke sikker, men jeg har en ide om at alle hendes bedsteforældre (de er alle skilt og har fundet en ny) giver hende kalendergaver, og så er der 24 fra mig og 24 fra hendes far. Så Nicoline er bestemt heller ikke glemt i juletiden

hold da op, det er da helt vildt

Anmeld

6. november 2011

M&M's Mor

Jeg gider ikke give alle de penge for julekaldendere, så hun får en enkelt med chokolade til 10 kr eller hvad de billigste nu koster

Gaverne i pakkekalenderen, er ting som hun i forvejen mangler

Er præcis det samme her...vi bruger bare slet ikke chokoladekalender, da ingen af dem gider spise det så her er det der er i pakkekalenderen også ting som de kan bruge i en normal dagligdag istedet...selvfølgelig er der også lidt guf i i løbet af mdr men er normalt til om fredagen så det passer til Disney sjov...

Anmeld

6. november 2011

trunte89

Vi giver også kalendergaver. Nissen kommer på besøg om natten
Har købt løbende de seneste måneder, og tror, at jeg er endt over de 24 stk. Synes altid jeg ender med at få købt for meget.
Hendes mormor har købt adventsgaver til hende, og sidste år fik hun også adventsgaver af sin bedstefar og hans kone.

Anmeld

6. november 2011

Janni.

Nej Silas får ingen kaldendergaver eller adventsgaver i år, han er kun omkring 9 mdr til den tid, det forstår han intet af alligevel. 

Anmeld

6. november 2011

Happiness

Selv om Lukas kun er 5 måneder til jul, så skal han have adventsgaver Han fatter ikke et hak af det, men mor her synes det er SÅ hyggeligt med julen Men regner med at bruge 50kr pr gave i år.

Vi har købt en kalenderbog, så skal læse for ham hver dag indtil d. 24. Det er vidst også mest til glæde for mig hehe...

Men jeg elsker simpelthen julen og alle dens traditioner I år skal vi holde det hos svigerfamilien, som ikke går så synderligt op i julen. Men mon ikke de gør det i år, når der er en lille baby med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.