Nicolinesmor170510 skriver:
Jeg har lige været ude og købe 14 (mangler liiige 10 endnu, nøjh, det er altså mange man skal købe) gaver til min datter på 18 mdr. Og ih hvor jeg glæder mig til at give hende en gave hver morgen fra julemanden.. (jaja hun forstår det ikke, men det gør jeg
)
Hvad har i af traditioner i julen, noget i skal gøre eller som i har tænkt skulle gøres specielt i julen?
Jeg har købt en børnebog med julesange, så jeg har tænkt, at jeg ville synge en sang hver dag når vi har spist aftensmad og en når hun skal i seng..
Derudover så tager jeg det som det kommer 
Jeg glæder mig til denne jul... Den første hvor mit barn kan se og få noget ud af det hele.. Vi skal ud og se nisser, lege med en masse sne, lave kager osv osv..
Synes denne jul er helt speciel, for sidste jul forstod hun intet..
Vi giver ikke kalender gaver. Vi har overvejet adventsgaver.
Men helt ærligt, så syntes jeg mine unger har nok i dere låge kalender til dem der kører i tv. Og deres chokolade kalendere.
For de får så rigeligt med gaver juleaften.
Vi hygger første søndag i advent. Tænder lys og laver jule dekorationer.
1 december hygger vi med at pynte op. Og klippe kravlenisser
Senere i december skal vi finde juletræ og pynte. Lave julepynt, helt på ungernes præmisser. Så stiller vi risengrød og saftevand ud til Nissen i skuret. Det er SÅ spændende dagen efter og se om Nissen har spist og drukket af det

Og så hygger vi hver søndag og tænder kalender lys hver morgen. Eller aften

Det er sådan vi julehygger

*Camilla
Anmeld