Giver i kaldendergaver/adventsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver i jeres børn kaldendergaver, adventgaver eller ikke?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.641 visninger
65 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Bare mig..

Jeg har lige været ude og købe 14 (mangler liiige 10 endnu, nøjh, det er altså mange man skal købe) gaver til min datter på 18 mdr. Og ih hvor jeg glæder mig til at give hende en gave hver morgen fra julemanden.. (jaja hun forstår det ikke, men det gør jeg )

Hvad har i af traditioner i julen, noget i skal gøre eller som i har tænkt skulle gøres specielt i julen?

Jeg har købt en børnebog med julesange, så jeg har tænkt, at jeg ville synge en sang hver dag når vi har spist aftensmad og en når hun skal i seng.. Derudover så tager jeg det som det kommer

Jeg glæder mig til denne jul... Den første hvor mit barn kan se og få noget ud af det hele.. Vi skal ud og se nisser, lege med en masse sne, lave kager osv osv.. Synes denne jul er helt speciel, for sidste jul forstod hun intet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Nessie

Jeg glæder mig også som et lille barn, til at vise MIT lille barn julens glæder

Jeg har dog valgt kun at købe adventsgaver. Var lidt bange for at han ikke vil kunne forstå, at han ikke får gaver efter d. 24.

Anmeld

6. november 2011

nusenjo88

Vi vil gerne vente med at give vores søn på 18 mdr. hhv. kalender- og adventsgaver, da vi ikke synes han er stor nok til at få nok ud af det. (Overraskelsen og spændingen i at få en gave) Så vil vi heller give ham en større julegave.

Anmeld

6. november 2011

Diana...

Vores unger får adventsgaver af deres mormor og bedstefar

Anmeld

6. november 2011

S.Maria

Jeg giver ikke min datter gaver i år, da hun kun er et halvt år. Måske til næste år, men ikke i år.

Anmeld

6. november 2011

M&M's Mor

Vores unger er 2½ og snart 4 år så her får vores både kalendergaver og adventsgaver men de får kun begge dele da bedsteforældrene også er med på at købe til dem istedet for at give dem en ganske alm julekalender som jo hurtig render op hvis den bare skal være lidt i kvalitet...

Anmeld

6. november 2011

Nina Amelia

Willow vil være omkring 1½ når vi rammer december så derfor bliver det adventsgaver fra os da hun er så lille; hun forstår nok ikke helt princippet i det () + at hun ikke vil få noget ud af at få "småting" hver dag da hun er mere til "stort" legetøj i øjeblikket

Om hun får noget fra bedste- og oldeforældre ved jeg ikke men jeg kunne forstille mig at de nok ikke kan lade helt være hvis jeg kender dem ret.

Anmeld

6. november 2011

Brams

Vores datter er lige blevet 2 år og hun skal igen i år have pakkekalender og vi glæder os til at se hende pakke op hver dag i december.

Vi har købt ting fra starten af sommeren for at det ikke skulle blive alt for dyrt på én gang (gider nemlig ikke købe små ting, som vi alligevel smider ud efter nytår ).

I år er hun så heldig, at min kusine og hendes familie også har lavet en pakkekalender til hende (vidste vi ikke før for en måned siden), så hun skal pakke 2 gaver op hver dag i december

Herhjemme har vi altid holdt en bagedag, sammen med min mor, og i år er Lærke stor nok til også at være med og det glæder jeg mig rigtig til.

En tur i Tivoli i løbet af december er også på programmet hvert år. Og så fejre vi 1. søndag i advent hos noget at min mands familie, som vi ikke ser så tit.

I år havde jeg tænkt at jeg ville købe en SHUFFLEbook med julesange, som vi så kan bruge at synge efter hvert år fremover. Vi har den med "sange for de små", og det har bare været en super investering

Anmeld

6. november 2011

Maja_4000

Nej , Caroline bliver 1 år i december .. Så jeg synes hun er for lille

Anmeld

6. november 2011

Bare mig..

Nessie skriver:

Jeg glæder mig også som et lille barn, til at vise MIT lille barn julens glæder

Jeg har dog valgt kun at købe adventsgaver. Var lidt bange for at han ikke vil kunne forstå, at han ikke får gaver efter d. 24.

Jeg har tænkt det samme som dig, om hvordan hun tager det at der ikke kommer gaver d. 25 fx, men omvendt skal der ske så meget dagene efter med juletamtam forskellige steder, at jeg er sikker på, at hun hurtigt vil glemme det, men bare lege med det hun har fået..

Men jeg har tænkt præcis det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.