Frøken J. skriver:
Jeg tror du har ret! Det er jo nok også de indbyggede moderinstinkter, som man nok i virkeligheden skal være glad for at have. Man har jo et helt særligt bånd til de små pus
Og hey, det er en dejlig størrelse! Rose er 3 uger og ca. 4600 gram, så hun følges meget godt med Frej. For pokker det er i grunden tungt at gå med næsten 5 kg på armen hele dagen. Haha. God styrketræning!
Og tror det er en vigtig pointe du har fat i. Med at lære hinanden at kende. Det skal man jo, og det tager bare sin tid. Man må acceptere det, men også tage en chance af og til. Man kan jo ikke sidde i stuen resten af ens liv 
Mmm, ja helt bestemt, det er nu helt fantastisk hvilke naturlige instinkter der bare følger med det at blive mor! 
Ja det er helt sikkert nogle gode størrelser vores dejlige unger har sig, ikke nogen små nips til os hehe..
Hehe ja det må man sige, vi behøver jo slet ikke gå i fitness-centeret, det er bare op på armen med de små og så ellers igang med træningen.. 
Nej det jo lige det man ikke kan, og det har min kæreste vidst nok også sagt til mig et par gange(eller 50
).. Og jeg er selv rigtig dårlig til, "bare at springe ud i det" og ja det er jo ikke "bare", det kræver jo faktisk en del og er lettere sagt end gjort, så jeg har affundet mig med, at min kæreste må sparke mig igang her i den første tid, til jeg virkelig har lært at det faktisk er okay og at jeg ikke dør af at prøve de her nye ting af.. 
Anmeld