Hun er jo stadig meget lille og ny, så hun har slet ingen rytme mht. søvn om dagen osv.
Min lille pige var nærmest lige sådan, da hun var lille.. Og du skal tænke på, at hun jo har været en del af dig i 9 mdr. og derfor ikke kan lide at ligge alene på noget tidspunkt - hun har brug for kropskontakt stort set hele tiden, da hun stadig føler sig som en del af dig - hun er jo næsten lige kommet til verden, så hun skal bruge noget tid til, at vænne sig til at være uden for din mave...
Der gik ca. 3 mdr. inden jeg fandt en nogenlunde rytme med min lille pige (Hun er 4 mdr. nu) og det kan godt virke uoverskueligt nogen gange, men tro mig, det bliver SÅ meget nemmere, når hun bliver lidt større 
Mit råd ville være: Giv dig tid til bare at have kropskontakt med din lille pige så meget som muligt, det er så vigtigt... Så må baby.dk vente lidt, indtil du har bedre tid.. Det kan jo ikke være så vigtigt at surfe på nettet, selvom man nogen gange kan have brug for et pusterum! Jeg var stort set heller ikke på nettet den første tid, for det kan man bare ikke med en lille ny...
Håber det snart bliver bedre for jer 
Anmeld