Det begynder at blive rimelig anstrengende det her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Sofia

Frøken J. skriver:

Har godt overvejet kiropraktor. Men er det ikke skræmmende at se sådan en pille ved en lille baby?

Nej slet ikke, vi gik til Kiro med Alfred, de trykker bare ligeså stille, ikke skræmmende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Zeus

Frøken J. skriver:

Men så kan du da ikke selv have fået særlig meget søvn? :/ Hvis hun skreg om natten og du gik med hende om dagen? Men okay, at de ikke skriger er i hvert fald bedre end ingenting

Det var også en rigtig hård periode, og også grunden til at kæresten har sagt at det slut, ikke flere børn til os!

Jeg tror man finder ud af det efterhånden, og hvad der virkede den ene dag, virker ikke mere, og omvendt 

Jeg oprettede mange "Hjælp mig lige for pokker!!" tråde dengang, jeg kunne simpelthen ikke finde hoved og hale i hendes opførsel 70% af tiden, fordi det hele skiftede så hurtigt.. Men igen, omkring 4 mdrs alderen, begyndte jeg at have nogenlunde styr på det, og siden er det jo bare gået fantastisk - sådan relativt

Og selvom man måske skulle tro det var det nemmeste i verden, så ved spædbørn faktisk ikke hvordan man falder i søvn.. Det er ligesom med alt andet, noget de skal lære først

Anmeld

1. november 2011

Frøken J.

Sofia skriver:

Hvor er det træls, hmm, så måske udenfor med regnslag på og med en cykellås låst fast i et eller andet? Det bliver da noget rigtig bøvl hvis du skal slæbe hele vognen med op.. Kan du overhovedet bære det OG Rose??

Jeg vil helst have den med op - Men det kræver 3 ture! 1 med liften med hende i, en tur med barnevognskassen og en tur med stellet. Og hvis jeg så først har handlet ind, så bliver det ikke ligefrem nemmere

Anmeld

1. november 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Det var også en rigtig hård periode, og også grunden til at kæresten har sagt at det slut, ikke flere børn til os!

Jeg tror man finder ud af det efterhånden, og hvad der virkede den ene dag, virker ikke mere, og omvendt 

Jeg oprettede mange "Hjælp mig lige for pokker!!" tråde dengang, jeg kunne simpelthen ikke finde hoved og hale i hendes opførsel 70% af tiden, fordi det hele skiftede så hurtigt.. Men igen, omkring 4 mdrs alderen, begyndte jeg at have nogenlunde styr på det, og siden er det jo bare gået fantastisk - sådan relativt

Og selvom man måske skulle tro det var det nemmeste i verden, så ved spædbørn faktisk ikke hvordan man falder i søvn.. Det er ligesom med alt andet, noget de skal lære først

Så er jeg ikke den eneste der spørger løs! Man kan godt føle sig lidt dum nogen gange, når det er tråd nummer 30.000 på hendes 3 uger lange liv man opretter Men man bliver jo ikke klogere hvis man ikke spørger

Anmeld

1. november 2011

Miss Church

Frøken J. skriver:

Så er jeg ikke den eneste der spørger løs! Man kan godt føle sig lidt dum nogen gange, når det er tråd nummer 30.000 på hendes 3 uger lange liv man opretter Men man bliver jo ikke klogere hvis man ikke spørger

Anmeld

1. november 2011

Zeus

Frøken J. skriver:

Tror lige så godt du kan vænne dig til det, jeg opretter stadig indlæg om Isabella, og hun fylder 7 år om en måned

Anmeld

1. november 2011

Tulle28

Morsbaby.net er en supergod side med mange fif, den brugte jeg meget i starten... Specielt alt det om nyfødte og om at få en rytme i hverdagen synes jeg er god. Vi gik til zoneterapeut med vores datter pga. umodne tarme, det kan også give lidt ro... Og har du overvejet en slyngevugge?

Anmeld

1. november 2011

Sitrani

Hun er jo stadig meget lille og ny, så hun har slet ingen rytme mht. søvn om dagen osv.

Min lille pige var nærmest lige sådan, da hun var lille.. Og du skal tænke på, at hun jo har været en del af dig i 9 mdr. og derfor ikke kan lide at ligge alene på noget tidspunkt - hun har brug for kropskontakt stort set hele tiden, da hun stadig føler sig som en del af dig - hun er jo næsten lige kommet til verden, så hun skal bruge noget tid til, at vænne sig til at være uden for din mave...

Der gik ca. 3 mdr. inden jeg fandt en nogenlunde rytme med min lille pige (Hun er 4 mdr. nu) og det kan godt virke uoverskueligt nogen  gange, men tro mig, det bliver SÅ meget nemmere, når hun bliver lidt større

Mit råd ville være: Giv dig tid til bare at have kropskontakt med din lille pige så meget som muligt, det er så vigtigt... Så må baby.dk vente lidt, indtil du har bedre tid.. Det kan jo ikke være så vigtigt at surfe på nettet, selvom man nogen gange kan have brug for et pusterum! Jeg var stort set heller ikke på nettet den første tid, for det kan man bare ikke med en lille ny...

Håber det snart bliver bedre for jer

Anmeld

2. november 2011

Frøken J.

STN skriver:

rå:-meføfølHun er jo stadig meget lille og ny, så hun har slet ingen rytme mht. søvn om dagen osv.

Min lille pige var nærmest lige sådan, da hun var lille.. Og du skal tænke på, at hun jo har været en del af dig i 9 mdr. og derfor ikke kan lide at ligge alene på noget tidspunkt - hun har brug for kropskontakt stort set hele tiden, da hun stadig føler sig som en del af dig - hun er jo næsten lige kommet til verden, så hun skal bruge noget tid til, at vænne sig til at være uden for din mave...

Der gik ca. 3 mdr. inden jeg fandt en nogenlunde rytme med min lille pige (Hun er 4 mdr. nu) og det kan godt virke uoverskueligt nogen  gange, men tro mig, det bliver SÅ meget nemmere, når hun bliver lidt større

Mit råd ville være: Giv dig tid til bare at have kropskontakt med din lille pige så meget som muligt, det er så vigtigt... Så må baby.dk vente lidt, indtil du har bedre tid.. Det kan jo ikke være så vigtigt at surfe på nettet, selvom man nogen gange kan have brug for et pusterum! Jeg var stort set heller ikke på nettet den første tid, for det kan man bare ikke med en lille ny...

Håber det snart bliver bedre for jer

Tak for råd.. Men føler nu faktisk du misforstår mig lidt. Det er altså ikke fordi baby.dk er det vigtigste i mit liv og vigtigere end Rose. Min pointe var nu sådan set mere det med at have bare lige 5 små minutter til sig selv..... Bare 5. Især fordi min kæreste ikke har så meget tid til at tage hende i hverdagene.

Anmeld

2. november 2011

Frøken J.

Det var en kort fornøjelse. Skrigeungen er kommet retur :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.