Svar som anonym til -min kæreste har en tid hos en luder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

modesty

LouiseVous skriver:

Jeg vil lige støtte op om Ano..

-Jeg vil ikk selv acceptere det, hvis min mand gik til andre..
MEN.................... I SKU' BARE VIDE HVOR MANGE MÆND DER BOLLER UDEN OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Så må jeg sq indrømme jeg lagt hellere ville have han gik til en luder, end en fx fra arbejdet...

En luder er kun til at lette trykket.
En alm. kvinde, kan der være følelser i...

Der er lige så mange kvinder der er utro som mænd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Mamalou

Luder eller ej - så er det utroskab i min verden, og så er jeg bedøvens ligeglad med, om det sker under en graviditet eller ej. Jeg løber heller ikke i byen hvis min kæreste i en periode ikke har så meget lyst, er syg eller har ondt i ryggen. Ja, kald mig sippet, men det er mit syn på sagen.

Anmeld

29. oktober 2011

LilleLene

En rigtig mand kan sq da holde til det + man kan jo hjælpe dem på SÅ mange andre måder

Efter som jeg har fået mega ondt, og ikke rigtig kan have knalde med min kæreste, gør vi da så meget andet, der er jo så mange andre måde at tilfredsstille hinanden på

At gå til luder er noget pjat

Anmeld

29. oktober 2011

Mumto3

Efter at have læst denne debat kan jeg ikke lade være med at tænke på, at vi i mange år boede i lejlighed, hvor der i kælderen var der 'erotisk massage'. Deres åbningtider var 8-17 på hverdage, for stort set alle deres kunder var mænd i fast parforhold. De lagde så en tur forbi bodellet i arbejdstiden, så konen derhjemme ikke opdagede noget. Bilerne holdt jo lige uden for vores gadedør, og i stort set alle bilerne var der autostole på bagsæddet. Det var virkelig trist!!!

Så der må virkelig være nogen derude som har utro ægtemænd, som benytter sig af ludere. Det mest skræmmende var næsten deres åbningstider! Så kan manden planlægge at han 'har et møde i byen mandag morgen kl 8.00'. De tog stort set ikke kunder ind fra gaden, det var kun for mænd der havde bestilt tid i forvejen. Det vil sige, der er ikke tale om at manden er fuld fredag aften og pludselig for en indskydelse og gør noget dumt. Næ, det er nøje planlagt! -og lagt ind i kalenderen flere dage i forvejen.

Anmeld

29. oktober 2011

Levi&LilysMor

Mumto3 skriver:

Efter at have læst denne debat kan jeg ikke lade være med at tænke på, at vi i mange år boede i lejlighed, hvor der i kælderen var der 'erotisk massage'. Deres åbningtider var 8-17 på hverdage, for stort set alle deres kunder var mænd i fast parforhold. De lagde så en tur forbi bodellet i arbejdstiden, så konen derhjemme ikke opdagede noget. Bilerne holdt jo lige uden for vores gadedør, og i stort set alle bilerne var der autostole på bagsæddet. Det var virkelig trist!!!

Så der må virkelig være nogen derude som har utro ægtemænd, som benytter sig af ludere. Det mest skræmmende var næsten deres åbningstider! Så kan manden planlægge at han 'har et møde i byen mandag morgen kl 8.00'. De tog stort set ikke kunder ind fra gaden, det var kun for mænd der havde bestilt tid i forvejen. Det vil sige, der er ikke tale om at manden er fuld fredag aften og pludselig for en indskydelse og gør noget dumt. Næ, det er nøje planlagt! -og lagt ind i kalenderen flere dage i forvejen.

Sikke nogle svin!!, synes bare det er så vammelt  

Anmeld

29. oktober 2011

Storken

Får lyst til at bide samtlige mænd med den holdning i p*kken VIRKELIG hårdt så en behandlingsprces er nødvendig efterfølgene i x antal uger og så være den kække der spørger om kvinden nu er berettiget til at have sex med en anden mand til hans p*k er funktionel igen..! Det går begge veje jo.... 

Anmeld

29. oktober 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
modesty skriver:

Der er lige så mange kvinder der er utro som mænd.

Men ikke lige så mange, der opsøger en prostitueret, og det er jo det, der er tilfældet her.

Anmeld

30. oktober 2011

modesty

Mor og meget mere skriver:

Men ikke lige så mange, der opsøger en prostitueret, og det er jo det, der er tilfældet her.

Nu svarede jeg på et konkret indlæg, som du kan se citeret i toppen af denne side.

Anmeld

30. oktober 2011

Tystys14

raca skriver:

jeg fatter hat...

man dyrker da også sex efter man er blevet gravid...

og jeg syntes på INTET tidspunkt det er ok en mand bruger en luder... bare for at lette trykket eller går andre steder hen for det...

mænd kan sku godt undvære sex.. sutprut... det andet er det sygeste jeg har hørt...

nå men jeg er så også kraftig mostander af kvindesynet bag ludere

ENIG... Jeg har heller ALDRIG hørt noget så latterligt...

Tror Ano, bare går ud fra at mænd har et "SÅKALDT BEHOV" som der skal stilles, for at de kan fungere...  det sku sygt, undskyld sproget.

Min mand, ventede da uden problemer på mig både måneden før fødslen, og efterfølgende til jeg var klar. (Han kunne godt finde ud af at gå på wc og klare det selv, hvis det var så nødvendigt...)

Synes Ano er helt ude og sk*de.

Anmeld

30. oktober 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Tag eventuel et snak med manden om det , om hvad der foregår og hvorfor han gør .. Han savner dig sikkert men ikk ka komme til gøre noget som før .. Havde samme problem med min mand da jeg ventet vores barn .. Men det var også fordi jeg gav ham lov til det .. Mænd savner at får noget de ka ikk undvære i flere måneder uden noget .. Hvis hans egen ikk kan så søger han andre .. Har den forhold til min mand at vi er blevet som en .. Gav ham lov fordi jeg ikk selv ku komme til gør det for han som han ville og ku li .. Men gudskelov gør han det ikk mere efter vores baby er kommet og han har forændret endnu mere end før .. Han ved jeg elsker ham og jeg ved at han elsker mig! Og tro mig mange mange og attttter mange mænd gør det samme mens deres egen venter et barn og ikk ka få noget .. Enndddaaa i hemmelighed .. Mange af jeres mænd gør det uden i ved det .. Ved mange af jer flippper ud over det .. Men et snak og et test på ham ka virke .. Vil ogs li hilse og sige han BRUGTE beskyttelse.. TAG EN DYB SNAK MED HAM .. det hjælper hvis du skal rede dit parforhold og ikk bar smide ham ud med det samme som nu de andre siger .. Hvis han siger dig imod så fint så må du smide ham ud men stadig tag en ordenlig snak om emnet .. Hvvis han er da til jeres baby bliver født og du ikk smider ham ud så vil han sikkert ændre sig og bliver hos jer .. Bare min mening ..

undskyld, men har du givet din mand lov til at gå til en luder, da du var gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.