lige sådan et lidt alment svar til den her tråd.
"Typisk" når man bliver kærester og gift, så aftaler man at man ikke vil svigte hinanden og at man står sammen om alt.
Der er nogle enkelte der ikke aftaler det, men aftaler en anden form for forhold, hvor det er legalt at muntre sig til højre og venstre.
Men i den her sag er det tydeligt at det her par, har ladet hende i den tro, at de ønskede at være tro mod hinanden og ikke have andre ved siden af.
Derfor bryder han den aftale de har.
Hvis han ønskede at få mere sex, gå til luder osv. så skulle han være ærlig omkring det. Men det er han ikke.
og uanset om man er for eller imod at han går til luder eller ej, så må man da kunne se at det ikke nytter noget at man ikke er enige, lader den anden være i en tro om at alt er godt, lyver om hvad og hvor man er.
Jeg ved godt der er mange mænd der svigter deres koner. Uha jeg fik mange tilbud da jeg var omkring 30 år og gik på "Jakobs" i Århus. Jeg mistede troen på mænd, indtil jeg mødte min nuværende mand og han stoler jeg 100% på. Men skulle der ské noget, ved jeg at jeg kan klare mig selv.
Anmeld