Svar som anonym til -min kæreste har en tid hos en luder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.492 visninger
70 svar
8 synes godt om
28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tag eventuel et snak med manden om det , om hvad der foregår og hvorfor han gør .. Han savner dig sikkert men ikk ka komme til gøre noget som før .. Havde samme problem med min mand da jeg ventet vores barn .. Men det var også fordi jeg gav ham lov til det .. Mænd savner at får noget de ka ikk undvære i flere måneder uden noget .. Hvis hans egen ikk kan så søger han andre .. Har den forhold til min mand at vi er blevet som en .. Gav ham lov fordi jeg ikk selv ku komme til gør det for han som han ville og ku li .. Men gudskelov gør han det ikk mere efter vores baby er kommet og han har forændret endnu mere end før .. Han ved jeg elsker ham og jeg ved at han elsker mig! Og tro mig mange mange og attttter mange mænd gør det samme mens deres egen venter et barn og ikk ka få noget .. Enndddaaa i hemmelighed .. Mange af jeres mænd gør det uden i ved det .. Ved mange af jer flippper ud over det .. Men et snak og et test på ham ka virke .. Vil ogs li hilse og sige han BRUGTE beskyttelse.. TAG EN DYB SNAK MED HAM .. det hjælper hvis du skal rede dit parforhold og ikk bar smide ham ud med det samme som nu de andre siger .. Hvis han siger dig imod så fint så må du smide ham ud men stadig tag en ordenlig snak om emnet .. Hvvis han er da til jeres baby bliver født og du ikk smider ham ud så vil han sikkert ændre sig og bliver hos jer .. Bare min mening ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Tag eventuel et snak med manden om det , om hvad der foregår og hvorfor han gør .. Han savner dig sikkert men ikk ka komme til gøre noget som før .. Havde samme problem med min mand da jeg ventet vores barn .. Men det var også fordi jeg gav ham lov til det .. Mænd savner at får noget de ka ikk undvære i flere måneder uden noget .. Hvis hans egen ikk kan så søger han andre .. Har den forhold til min mand at vi er blevet som en .. Gav ham lov fordi jeg ikk selv ku komme til gør det for han som han ville og ku li .. Men gudskelov gør han det ikk mere efter vores baby er kommet og han har forændret endnu mere end før .. Han ved jeg elsker ham og jeg ved at han elsker mig! Og tro mig mange mange og attttter mange mænd gør det samme mens deres egen venter et barn og ikk ka få noget .. Enndddaaa i hemmelighed .. Mange af jeres mænd gør det uden i ved det .. Ved mange af jer flippper ud over det .. Men et snak og et test på ham ka virke .. Vil ogs li hilse og sige han BRUGTE beskyttelse.. TAG EN DYB SNAK MED HAM .. det hjælper hvis du skal rede dit parforhold og ikk bar smide ham ud med det samme som nu de andre siger .. Hvis han siger dig imod så fint så må du smide ham ud men stadig tag en ordenlig snak om emnet .. Hvvis han er da til jeres baby bliver født og du ikk smider ham ud så vil han sikkert ændre sig og bliver hos jer .. Bare min mening ..

Hun har født... for 2 måneder siden.. bare lige til orientering.

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Hun har født... for 2 måneder siden.. bare lige til orientering.

Hahaha !

Anmeld

28. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Hahaha !

Anmeld

28. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Hahaha !

?????

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

jaa måtte lige grine af mig selv at jeg havde glemt at hun nu har født .. Skrev lige uden at tænke helt .. Det ka ske ..

Anmeld

28. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

jaa måtte lige grine af mig selv at jeg havde glemt at hun nu har født .. Skrev lige uden at tænke helt .. Det ka ske ..

ja selvfølgelig.. Blev bare lige forvirret..

Anmeld

28. oktober 2011

Sabsy

Jeg er forvirret.. Hvad er snakker vi om?

Anmeld

28. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Bubbes skriver:

Jeg er forvirret.. Hvad er snakker vi om?

Se tråd: Min mand skal til en luder i aften. Tror den hedder noget ala det.

Anmeld

28. oktober 2011

lillekylling

hvis man vælger at få børn sammen. er det ikke kun kvinden der gravid. nej man er sku begge to gravid..

og det betyder sku ikke manden skal have lov til at rende og te sig som han vil og gå til prostituerede fordi kæresten ikke lige kan klare det når hun bære HANS barn.

vor herre bevares en indstilling. men HELDIGVIS er vi alle forskellige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.