Svar som anonym til -min kæreste har en tid hos en luder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

JA VI ER DESVÆRRE AL VERDENS FORSKELLIGE .. ingen tvivl om det .. Men min mening ved det hele er jo bare at hun skal tage et snak med ham det og ikk bare smide ham ud med det samme .. HVIS hun nu vil rede sit par forhold med ham !! Misforstår mig desværre ikk her.. Og nu hvis det inn ændre noget ka hun self smide ham ud og ikk en dyt til bruge ham med .. Ved nu kommer i alle med nagetive svar men fotståelse skader ikk .. Skrev min mening og mit sitation som nu det var ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

raca

jeg fatter hat...

man dyrker da også sex efter man er blevet gravid...

og jeg syntes på INTET tidspunkt det er ok en mand bruger en luder... bare for at lette trykket eller går andre steder hen for det...

mænd kan sku godt undvære sex.. sutprut... det andet er det sygeste jeg har hørt...

nå men jeg er så også kraftig mostander af kvindesynet bag ludere

Anmeld

28. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

JA VI ER DESVÆRRE AL VERDENS FORSKELLIGE .. ingen tvivl om det .. Men min mening ved det hele er jo bare at hun skal tage et snak med ham det og ikk bare smide ham ud med det samme .. HVIS hun nu vil rede sit par forhold med ham !! Misforstår mig desværre ikk her.. Og nu hvis det inn ændre noget ka hun self smide ham ud og ikk en dyt til bruge ham med .. Ved nu kommer i alle med nagetive svar men fotståelse skader ikk .. Skrev min mening og mit sitation som nu det var ..

Jeg tror det der ophidser folk er at du skriver at mange mænd gør det i hemmelighed. Og du skriver faktisk JERES MÆND GØR DET OGSÅ,, (Ca. noget i den stil) og det bliver nogen stødt over, hvilket jeg godt kan forstå. Blev jeg også, men regnede ikke med du helt mente det som det kom til at lyde, derfor jeg valgte ikke at kommentere på det.

Men fint du giver svar til den anonyme bag tråden.

Anmeld

28. oktober 2011

LouiseRH

Tænker at hun nok ikke er kommet sig helt efter fødslen

Det burde manden respektere, i stedet for at søge f**** et andet sted

raca skriver:

jeg fatter hat...

man dyrker da også sex efter man er blevet gravid...

og jeg syntes på INTET tidspunkt det er ok en mand bruger en luder... bare for at lette trykket eller går andre steder hen for det...

mænd kan sku godt undvære sex.. sutprut... det andet er det sygeste jeg har hørt...

nå men jeg er så også kraftig mostander af kvindesynet bag ludere

Anmeld

28. oktober 2011

Muhmi

Ehm.... Min kæreste fik altså næsten ikke noget i et halvt år mens jeg var gravid og jeg har faktisk først lige fået sexlysten tilbage og Silas er snart syv måneder... Det vil sige at min kæreste har fået MEGET sparsom sex det sidste år.... Han kunne aldrig finde på at være mig utro også selvom han havde "et behov"...

Hvis man er voksen nok til at lave børn så mener jeg sku også at man er voksen nok til at holde dingertjavsen i bukserne og vente på at ens kæreste får lyst til sex igen.....

Bare min mening.... Jeg er MEGET monogam og jeg ville aldrig give min kæreste lov til at gå til hverken ludere eller en pige han klingede godt i sengen med... Så holder forholdet aldrig, i min verden.....

Anmeld

28. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg vil lige støtte op om Ano..

-Jeg vil ikk selv acceptere det, hvis min mand gik til andre..
MEN.................... I SKU' BARE VIDE HVOR MANGE MÆND DER BOLLER UDEN OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Så må jeg sq indrømme jeg lagt hellere ville have han gik til en luder, end en fx fra arbejdet...

En luder er kun til at lette trykket.
En alm. kvinde, kan der være følelser i...

Anmeld

28. oktober 2011

piap

LouiseVous skriver:

MEN.................... I SKU' BARE VIDE HVOR MANGE MÆND DER BOLLER UDEN OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Så må jeg sq indrømme jeg lagt hellere ville have han gik til en luder, end en fx fra arbejdet...

kunne ikke være mere enig med dig  har arbejdet i restautionsbranchen i mange år og der havde vi et par stykker der kom en gang i uge med UNG kvinde, og når de så kom med kone og præsentere hende så var man lige ved at sige: DU SKULLLE BARE VIDE HVAD DIN MAND LAVER HVER TIRSDAG OG TORSDAG  Føj siger jeg bare.

Anmeld

28. oktober 2011

Stjernestoev

LouiseVous skriver:

En luder er ikke "kun"...
Hun er et menneske med en forfærdelig skæbne, og det kan vi som kvinder fandme ikke syntes er i orden!

Anmeld

28. oktober 2011

raca

Stjernestoev skriver:

En luder er ikke "kun"...
Hun er et menneske med en forfærdelig skæbne, og det kan vi som kvinder fandme ikke syntes er i orden!

så ening...

det kan godt være at alle mennesker ikke er monogame..

men ligefram lade en mand udnytte en kvinde for at lette trykket... for jeg jeg mener det er udnyttelse og jeg tror kun folk går i seng med gud og hver mand forde de ikke kan se anden muglighed, tror bestemt ikke det kan være forde de har lyst.

hvis man ikke er til monogame og i perioder sex frie samliv.. tja så man man fra starten spille med åbnekort om at man godt vil havde både kone og kæreste.

men som udgangspunkt mener jeg at manglede sex lyst er et symtom på noget der bør afhjælpes.. eller vises fortåelse for.. og dette gøres altså ikke med et luderbesøg..

Anmeld

28. oktober 2011

raca

LouiseVous skriver:

jamme at mange gør det gør det vel ikke ok..

det er vel et symtom på noget dyberliggende.. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.