Anonym skriver:
Tag eventuel et snak med manden om det , om hvad der foregår og hvorfor han gør .. Han savner dig sikkert men ikk ka komme til gøre noget som før .. Havde samme problem med min mand da jeg ventet vores barn .. Men det var også fordi jeg gav ham lov til det .. Mænd savner at får noget de ka ikk undvære i flere måneder uden noget .. Hvis hans egen ikk kan så søger han andre .. Har den forhold til min mand at vi er blevet som en .. Gav ham lov fordi jeg ikk selv ku komme til gør det for han som han ville og ku li .. Men gudskelov gør han det ikk mere efter vores baby er kommet og han har forændret endnu mere end før .. Han ved jeg elsker ham og jeg ved at han elsker mig! Og tro mig mange mange og attttter mange mænd gør det samme mens deres egen venter et barn og ikk ka få noget .. Enndddaaa i hemmelighed
.. Mange af jeres mænd gør det uden i ved det .. Ved mange af jer flippper ud over det .. Men et snak og et test på ham ka virke
.. Vil ogs li hilse og sige han BRUGTE beskyttelse.. TAG EN DYB SNAK MED HAM .. det hjælper hvis du skal rede dit parforhold og ikk bar smide ham ud med det samme som nu de andre siger .. Hvis han siger dig imod så fint så må du smide ham ud men stadig tag en ordenlig snak om emnet .. Hvvis han er da til jeres baby bliver født og du ikk smider ham ud så vil han sikkert ændre sig og bliver hos jer
.. Bare min mening ..
Og så, hvorfor er det at du tror at "alle" mænd har et behov de skal have stillet, inden for et "par" måneder.
Hvorfor kan en mand ikke vente, når en kvinde kan?
Synes det er tarveligt, at du anklager "vores" mænd for at havde været os utro imens vi lå i sengen, og var ukampdygtige.
Jeg tror (personligt) ikke min mand på noget tidspunkt efter fødslen eller lige op til, tænkte på sex, pga. der var så mange ting pludseligt i ens liv, som fyldte mere, end at gå til en luder. (Tror næsten ikke engang han spillede den af i den tid, hvilket ikke ville havde generet mig)
Tager dog hatten af for at du har ladet din mand gå til en kvinde der "bare" er en luder.
Det må du om. Men hvis min mand gik til en, så havde vi ikke været sammen i det øjeblik han trådte ud af døren for at "besøge" hende. Selvfølgelig kan du jo så osse trække kortet at du kan gå til en mandeluder, hvis din mand en dag ikke kan. 
Anmeld