Svar som anonym til -min kæreste har en tid hos en luder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

LotteGabriella

lillekylling skriver:

hvis man vælger at få børn sammen. er det ikke kun kvinden der gravid. nej man er sku begge to gravid..

og det betyder sku ikke manden skal have lov til at rende og te sig som han vil og gå til prostituerede fordi kæresten ikke lige kan klare det når hun bære HANS barn.

vor herre bevares en indstilling. men HELDIGVIS er vi alle forskellige.

helt enig her

men vi havde så sex helt frem til 1 uge før fødslen, da jeg også havde stor sexlyst under graviditeten

Ville sgu aldrig acceptere, at han skulle til luder, fordi jeg ikke lige havde lyst eller fordi jeg måske ikke kunne pga. komplikationer - altså jeg mener, hvad så hvis manden lige kommer til skade og derfor ikke kan præstere i en periode, skal kvinden så også ud og finde en gigolo?! Mystisk holdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Mamalou

Stjernestoev skriver:

Nu er der faktisk mange der lever i et åbent forhold, og så er det jo sådan set ligemeget om kvinden her er gravid eller ej.

Det eneste der går galt for mig, er at han bruger en prostitueret.

Det ved jeg godt. Det lægger bare rigtig langt fra hvad selv kan være med til. Men som jeg skrev, var det mit syn på sagen  

Anmeld

30. oktober 2011

Tystys14

Den lykkelige skriver:

Kunne ikke være mere enig!! Du tog ordene ud af munden på mig
Har også lige vist den tråd til manden og han siger også at det er helt hen i vejret og bare ikke ok!!!
Det er respektløst og bare ikke iorden!!! HELLER ikke selvom kvinden ikke kan tilfredsstille ham som han vil!!!!

100% enig både med dig, og hende du citerede. Har også vist manden den, og spurgt ham om han gik til en luder imens jeg lå og var syet?
Har aldrig set ham blive så fornærmet over et spørgsmål, og såret over jeg kunne spørge ham om noget så åndsvagt.  Hi hi. Både manden her, og jeg blev godt nok noget mærkelige i hovedet over nogen kan påstår at "alle" mænd har et behov der SKAL stilles, og som ikke kan vente et par måneder eller tre.  

over trådstarteren

Anmeld

30. oktober 2011

Tystys14

Anonym skriver:

Tag eventuel et snak med manden om det , om hvad der foregår og hvorfor han gør .. Han savner dig sikkert men ikk ka komme til gøre noget som før .. Havde samme problem med min mand da jeg ventet vores barn .. Men det var også fordi jeg gav ham lov til det .. Mænd savner at får noget de ka ikk undvære i flere måneder uden noget .. Hvis hans egen ikk kan så søger han andre .. Har den forhold til min mand at vi er blevet som en .. Gav ham lov fordi jeg ikk selv ku komme til gør det for han som han ville og ku li .. Men gudskelov gør han det ikk mere efter vores baby er kommet og han har forændret endnu mere end før .. Han ved jeg elsker ham og jeg ved at han elsker mig! Og tro mig mange mange og attttter mange mænd gør det samme mens deres egen venter et barn og ikk ka få noget .. Enndddaaa i hemmelighed .. Mange af jeres mænd gør det uden i ved det .. Ved mange af jer flippper ud over det .. Men et snak og et test på ham ka virke .. Vil ogs li hilse og sige han BRUGTE beskyttelse.. TAG EN DYB SNAK MED HAM .. det hjælper hvis du skal rede dit parforhold og ikk bar smide ham ud med det samme som nu de andre siger .. Hvis han siger dig imod så fint så må du smide ham ud men stadig tag en ordenlig snak om emnet .. Hvvis han er da til jeres baby bliver født og du ikk smider ham ud så vil han sikkert ændre sig og bliver hos jer .. Bare min mening ..

Og så, hvorfor er det at du tror at "alle" mænd har et behov de skal have stillet, inden for et "par" måneder. Hvorfor kan en mand ikke vente, når en kvinde kan? Synes det er tarveligt, at du anklager "vores" mænd for at havde været os utro imens vi lå i sengen, og var ukampdygtige.  Jeg tror (personligt) ikke min mand på noget tidspunkt efter fødslen eller lige op til, tænkte på sex, pga. der var så mange ting pludseligt i ens liv, som fyldte mere, end at gå til en luder. (Tror næsten ikke engang han spillede den af i den tid, hvilket ikke ville havde generet mig)

Tager dog hatten af for at du har ladet din mand gå til en kvinde der "bare" er en luder.  Det må du om. Men hvis min mand gik til en, så havde vi ikke været sammen i det øjeblik han trådte ud af døren for at "besøge" hende. Selvfølgelig kan du jo så osse trække kortet at du kan gå til en mandeluder, hvis din mand en dag ikke kan.

Anmeld

30. oktober 2011

A&F

chael skriver:

Kæft det er godt skrevet

*Camilla

Tak ven

Anmeld

30. oktober 2011

A&F

***S*** skriver:

Wow! Kunne ikke ha sagt det bedre selv!!!

Takker

Anmeld

16. juni 2014

naive

Man kan da ikke lade vær med at grine lidt af kvinder der tror deres mand seriøst svare ærligt om han går til luder.  Kan jo kun spørge om hvorfor der er så meget arbejde til dem og de viser sig at det er over 90% der bruger det eller har gjort det.  Kernen til problemet i mange forhold er at kvinden tror hun kan bruge sex som våben i en konflikt eller lign. mærkelige grunde.  

Anmeld

16. juni 2014

naive

Hvis en kvinde ønsker et fast tro mand skal hun tage sig af ham fra hjerte( også sex) men desværre ser man mange mænd finde sig en udlandsk kæreste for i mange tilfælde orker mænd ikke alt det drama mange danske kvinder laver.  Så i kan tage det negativt og skrive en masse drama ting eller bruge det til at ha et godt forhold med kæreste eller mand.  ;-)  

Anmeld

16. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
naive skriver:

Hvis en kvinde ønsker et fast tro mand skal hun tage sig af ham fra hjerte( også sex) men desværre ser man mange mænd finde sig en udlandsk kæreste for i mange tilfælde orker mænd ikke alt det drama mange danske kvinder laver.  Så i kan tage det negativt og skrive en masse drama ting eller bruge det til at ha et godt forhold med kæreste eller mand.  ;-)  

du mener mænd som ikke kan score selv og mænd på 50 år som har brug for en 18årig som kone. Det tror jeg nu ikke har noget med kvinder der brokker sig at gøre 

Anmeld

16. juni 2014

anynom

mor:) skriver:

du mener mænd som ikke kan score selv og mænd på 50 år som har brug for en 18årig som kone. Det tror jeg nu ikke har noget med kvinder der brokker sig at gøre 

Don't feed the troll 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.