Svar som anonym til -min kæreste har en tid hos en luder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Stjernestoev

raca skriver:

så ening...

det kan godt være at alle mennesker ikke er monogame..

men ligefram lade en mand udnytte en kvinde for at lette trykket... for jeg jeg mener det er udnyttelse og jeg tror kun folk går i seng med gud og hver mand forde de ikke kan se anden muglighed, tror bestemt ikke det kan være forde de har lyst.

hvis man ikke er til monogame og i perioder sex frie samliv.. tja så man man fra starten spille med åbnekort om at man godt vil havde både kone og kæreste.

men som udgangspunkt mener jeg at manglede sex lyst er et symtom på noget der bør afhjælpes.. eller vises fortåelse for.. og dette gøres altså ikke med et luderbesøg..

Lige præcis..
Jeg skammer mig over at folk ser dem som små dyr, der er skabt til at tilfredsstille gamle mænd, handicappede, og sultne ægtemænd.

Hvis ens mand har et stort behov, så er der fandme så mange der søger en sexpartner!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Hansen97

raca skriver:

jeg fatter hat...

man dyrker da også sex efter man er blevet gravid...

og jeg syntes på INTET tidspunkt det er ok en mand bruger en luder... bare for at lette trykket eller går andre steder hen for det...

mænd kan sku godt undvære sex.. sutprut... det andet er det sygeste jeg har hørt...

nå men jeg er så også kraftig mostander af kvindesynet bag ludere

Ja undskyld... Men var flad af grin da jeg læste dit indlæg....

Du skrev... Sutprut... Ha ha ha ha ha

Anmeld

28. oktober 2011

Camulla

Hansen97 skriver:

Ja undskyld... Men var flad af grin da jeg læste dit indlæg....

Du skrev... Sutprut... Ha ha ha ha ha

Anmeld

28. oktober 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ehm.... Min kæreste fik altså næsten ikke noget i et halvt år mens jeg var gravid og jeg har faktisk først lige fået sexlysten tilbage og Silas er snart syv måneder... Det vil sige at min kæreste har fået MEGET sparsom sex det sidste år.... Han kunne aldrig finde på at være mig utro også selvom han havde "et behov"...

Hvis man er voksen nok til at lave børn så mener jeg sku også at man er voksen nok til at holde dingertjavsen i bukserne og vente på at ens kæreste får lyst til sex igen.....

Bare min mening.... Jeg er MEGET monogam og jeg ville aldrig give min kæreste lov til at gå til hverken ludere eller en pige han klingede godt i sengen med... Så holder forholdet aldrig, i min verden.....

Endnu engang enig med dig !!!! 

Anmeld

28. oktober 2011

Muffin_girl

Stjernestoev skriver:

En luder er ikke "kun"...
Hun er et menneske med en forfærdelig skæbne, og det kan vi som kvinder fandme ikke syntes er i orden!

Nej er det nemlig ikke.. Og syntes ikke det er okay.. 

Jeg ville hamre min kæreste sådan en, hvis han tog til en luder.. 

Ved godt at ikke alle ludere har sexsygdomme.. Men har mange desværre.  OG man kan risikere at blive smittet med alverdens sygdomme.. 

Og ved godt at man næsten ikke kan undgå at ens kæreste eller partner har været sammen med andre inden.. Men jeg vil helst tænke på at min kæreste kun er sammen med mig.. Og ikke har haft sin p*k andet steds.. Det kan jeg slet ikke arbejde med 

Anmeld

28. oktober 2011

Ellie79

ej helt ærligt en mand med en ordentig rygrad kan sgu godt undvære sex til kæresten er klar igen. Min mand og jeg havde et fint sex liv indtil jeg fødte, under min fødsel gik det rigtig galt og både mit barn og jeg var i livsfare og nej vi har ikke dyrket sex de sidste mdr. Men helt ærligt tror sgu han er mere taknemlig for vi begge er her end at han får lettet trykket...

Så nej jeg synes godt nok ikke det er også manden findet et andet sted - men respekt for dem der kan leve med at deres mand får lov til prøve andre kvinder mens kæresten/konen bærer på hans barn eller sidder med en baby.

Anmeld

28. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Stjernestoev skriver:

En luder er ikke "kun"...
Hun er et menneske med en forfærdelig skæbne, og det kan vi som kvinder fandme ikke syntes er i orden!

SÅ enig.

Lidt medmenneskelighed og omtanke for andre, ville klæde de prostitueredes kunder.

Anmeld

28. oktober 2011

Den lykkelige

lillekylling skriver:

hvis man vælger at få børn sammen. er det ikke kun kvinden der gravid. nej man er sku begge to gravid..

og det betyder sku ikke manden skal have lov til at rende og te sig som han vil og gå til prostituerede fordi kæresten ikke lige kan klare det når hun bære HANS barn.

vor herre bevares en indstilling. men HELDIGVIS er vi alle forskellige.

Kunne ikke være mere enig!! Du tog ordene ud af munden på mig
Har også lige vist den tråd til manden og han siger også at det er helt hen i vejret og bare ikke ok!!!
Det er respektløst og bare ikke iorden!!! HELLER ikke selvom kvinden ikke kan tilfredsstille ham som han vil!!!!

Anmeld

28. oktober 2011

Stjernestoev

Boreotter skriver:

SÅ enig.

Lidt medmenneskelighed og omtanke for andre, ville klæde de prostitueredes kunder.

Jeg vil fandme aldrig acceptere at min mand udnyttede en kvindes triste skæbne for at få sex! Føj..

Anmeld

29. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Stjernestoev skriver:

Jeg vil fandme aldrig acceptere at min mand udnyttede en kvindes triste skæbne for at få sex! Føj..

Nej, det siger desværre en del om hans menneskesyn, efter min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.