Svar som anonym til -min kæreste har en tid hos en luder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Anette&Sophia

modesty skriver:

Der er lige så mange kvinder der er utro som mænd.

ja det er der nok, men vi går ikke til mandeluder for at få lettet trykket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

MorDk

lillekylling skriver:

hvis man vælger at få børn sammen. er det ikke kun kvinden der gravid. nej man er sku begge to gravid..

og det betyder sku ikke manden skal have lov til at rende og te sig som han vil og gå til prostituerede fordi kæresten ikke lige kan klare det når hun bære HANS barn.

vor herre bevares en indstilling. men HELDIGVIS er vi alle forskellige.

Min mening er at KVINDEN er gravid! Sgu ikke manden!! Men vil give dig ret i at mænd der bare render rundt og ter sig sådan... er langt ude!!

Anmeld

30. oktober 2011

MorDk

Stjernestoev skriver:

Jeg vil fandme aldrig acceptere at min mand udnyttede en kvindes triste skæbne for at få sex! Føj..

Nu er det jo ikke alle ludere der har en trist skæbne.

Nogle har faktisk SELV valgt det!

Anmeld

30. oktober 2011

Stjernestoev

MorDk skriver:

Nu er det jo ikke alle ludere der har en trist skæbne.

Nogle har faktisk SELV valgt det!

Jeg vil mene at INGEN vælger at blive prostitueret uden der er noget som er gået galt! Det kan godt ske de siger de er "lykkelige ludere", men jeg vil vove at påstå at hvis man sendte kvinderne til en psykolog, at der så lå mere bag det. Kvindekroppen skal og må aldrig være et produkt.

Anmeld

30. oktober 2011

MorDk

Stjernestoev skriver:

Jeg vil mene at INGEN vælger at blive prostitueret uden der er noget som er gået galt! Det kan godt ske de siger de er "lykkelige ludere", men jeg vil vove at påstå at hvis man sendte kvinderne til en psykolog, at der så lå mere bag det. Kvindekroppen skal og må aldrig være et produkt.

Det kan du nok have ret i...

Anmeld

30. oktober 2011

Stjernestoev

MorDk skriver:

Det kan du nok have ret i...

Tak

Anmeld

30. oktober 2011

Stjernestoev

Mamalou skriver:

Luder eller ej - så er det utroskab i min verden, og så er jeg bedøvens ligeglad med, om det sker under en graviditet eller ej. Jeg løber heller ikke i byen hvis min kæreste i en periode ikke har så meget lyst, er syg eller har ondt i ryggen. Ja, kald mig sippet, men det er mit syn på sagen.

Nu er der faktisk mange der lever i et åbent forhold, og så er det jo sådan set ligemeget om kvinden her er gravid eller ej.

Det eneste der går galt for mig, er at han bruger en prostitueret.

Anmeld

30. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Stjernestoev skriver:

En luder er ikke "kun"...
Hun er et menneske med en forfærdelig skæbne, og det kan vi som kvinder fandme ikke syntes er i orden!

Det var ikk sådan jeg mente en luder, jeg ved godt alle ludere ikke selv har valgt det.

Men det jeg ville pege ud, var jo at jeg ville da hellere at mænd gik til dem, end alt det utro halløj..

Jeg vil dog ikke selv bryde mig om at min man gjorde det med nogen af dem..

Anmeld

30. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

modesty skriver:

Der er lige så mange kvinder der er utro som mænd.

Er helt enig...

Man kan sq kun se folk til tænderne...

Men vi kvinder kan kun se det er mændende der gør noget galt, men ja.. Kvinder ka sq være lige så stride, hvis ikke mere !

Anmeld

30. oktober 2011

Georgia

Shit - tænk at nogle kvinder kunne acceptere det
Chok, det ville jeg ALDRIG. Det var bare ud af vagten.
Syntes det er ulækkert at nogle mænd, og især en mand med kone og børn, kan have sådan en syg lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.