Honey<3 skriver:
Nu har jeg ikke selv børn endnu, men det undre mig lidt at i voksne går og glæder jer til at få børnepenge, for så kan i nemlig købe lidt ting til jer selv, om det er en sofa eller bukser, er for mig ligemeget - jeg forstår bare ikke hvorfor i ikke alle pengene på jeres børn??
Da jeg var under 18, fik jeg tøj for alle pengene, min mor købte sku aldrig et par bukser til sig selv - for det man kan kalde mine penge!!
Hvorfor gør i som i gør?? Det undre mig meget! 
Mine børn får jo hver dag - de får tøj når de mangler, lommepenge, penge til hygge, og bliver godt forkælet hver evig eneste dag - så de 14.000 jeg får hver 3 måned bruger vi på hygge til os alle fire og opsparing til ferier og hvad vi ellers skal... det er IKKE børnenes penge, det er vores... om vi bruger dem på betaling af børnehave, sfo eller klub det er jo lige gyldigt...
jeg har brugt mange mange penge på vinter tøj til alle tre børn - vi mangler støvler og lidt små ting...
Men ny sofa og ud og spise i aften, er jo noget vi alle får glæde af
- og ungerne glæder sig
Bare vent til du selv får børn - det er MONSTER dyrt at have børn... og bliver ikke billigere nu ældre de bliver tvært imod...
Så de penge der går ind her på MIN konto er vores penge - mig og mine tre børn 
Knus Pia med 3 store børn...
Anmeld