Hvis du kunne gå tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Tvillingemor80

Babystar skriver:

Hvilken tvillingevogn købte du? og hvorfor holdt den ikke så længe? Hvilken vogn bruger du nu?

Det var egentlig kun meningen med et spørgsmål

en tortunia et eller andet, med drejehjul foran .. Hjulene blev VED med at knække .. fik lavet den 3 gange for til sidst at få pengene retur .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

TaAsJu

1. Have købt en Brio barnevogn fra starten i stedet for en Trille. var simpelthen så skuffet og alle vores klapvognen har/er Brio og der står nu en Brio kompakt plus og venter på næste bebs

2. Købt vore bæresele noget før de 3 md.

3. En uro i træ, til kravlegården for vores tv  fjernebetjening tændte og slukkede den vi har fra Fischer price

Anmeld

21. oktober 2011

Linda-M

Fuldstændig genial tråd til en 1. gangs mor som jeg, der inden maj skal have købt en maaaaasse lækre ting

Anmeld

21. oktober 2011

-Sigrid-

Mor til 2, snart 3 skriver:

1. Have købt en Brio barnevogn fra starten i stedet for en Trille. var simpelthen så skuffet og alle vores klapvognen har/er Brio og der står nu en Brio kompakt plus og venter på næste bebs

2. Købt vore bæresele noget før de 3 md.

3. En uro i træ, til kravlegården for vores tv  fjernebetjening tændte og slukkede den vi har fra Fischer price

Nej hvor er jeg glad for at du skriver noget positivt om brio! Vi har også en kompakt plus, og kan næsten ikke holde til alt det negative der bliver sagt 

Anmeld

21. oktober 2011

Camulla

1). Jeg ville have købt en ordentlig barnevogn i stedet for den Trille Fix, vi købte. Har nu købt en Emma Ljunga til nr. 2.

2). Jeg ville have undersøgt hvor selen i en voksi pose skal sidde, INDEN jeg skar huller ALLE de steder det er vist i den. Nu er den fyldt med huller og det er kun et par stykker af dem der bliver brugt jo  

3). Jeg ville have købt en ordentlig brystpumpe fra starten, elektrisk og som IKKE larmer!

4). Jeg ville have invisteret i en tremmeseng hvor man kunne tage siden af, så den kunne stå op ad min seng. Så var jeg fri for at rejse mig 30 gange hver nat i et år!

5). Jeg ville have invisteret i en kravlegård.

Anmeld

21. oktober 2011

Hailiesmom11

- jeg ville ikke have købt så meget tøj i str 50-56 da hun sammenlagt kunne være i det 1½ mdr og det nu ligger og fylder i en lille flyttekasse

Ellers er der faktisk ikke noget jeg ville gøre om endnu...

Anmeld

21. oktober 2011

tinasmor

1.Ville have købt en slynge

2.Ville have købt meget mindre tøj i de små størrelser, da jeg tror jeg har nok til sekslinger

3.Ville ikke have købt en Bumbostol- hendes lårbasser var alt for tykke så hun sad vist i den en enkelt gang inden den blev solgt videre.

4. Købt en bedre barnevogn fra starten.

---

ting jeg har været glad for:

Autostolen der kan dreje, så jeg skåner min ryg.

Har brugt tremmesengen som kravlegård indtil hun skulle sove i den

Alle de fine, brugte møbler til børneværelset (puslebord, seng osv) som man aldrig ville have vist var brugt men som der er sparet rigtig mange penge på.

Anmeld

21. oktober 2011

MisMille

maj2011 skriver:

køb gode men brugte ting.

genbrug

genbrug...

min pointe er at man kan få en masse fine og gode ting, der er brugte, til billige penge, selvfølgelig skal man ikke gå på kompromi med sikkerhed, men man kan sparer mange penge på at købe en klapvogn, barnevogn, autostol der er 3-4 år gammel men som ny.

tjek brugt marked :-)

vh majbrit

som har lært meget fra barn 1 til barn 2 :-)

Anmeld

21. oktober 2011

LauraLW

Babystar skriver:

Hej alle,

Jeg vil gerne skrive en artikel til dem der skal ud og investere i nyt babyudstyr, hvor jeg samler de bedste råd fra 'de erfarne' (Jer).

Idéen er at artiklen bliver en samling af de bedste svar fra det her spørgsmål:

Hvis du kunne gå tilbage til inden du købte babyudstyr, hvordan ville du så have investeret anderledes? Skriv en top 3 liste

Glæder mig til at høre jeres råd, og sig endelig til hvis I har spørgsmål.

- Jeg ville have købt drømme-klapvognen fra start (en Babyjogger city elite)
- Ikke altid købe de billigste løsninger - de ender ofte med at blive de dyreste (f.eks. babyalarm)
- Jeg ville have valgt en puslekommode fremfor et puslebord m åbne hylder.

Anmeld

24. oktober 2011

TaAsJu

-Sigrid- skriver:

Nej hvor er jeg glad for at du skriver noget positivt om brio! Vi har også en kompakt plus, og kan næsten ikke holde til alt det negative der bliver sagt 

ELSKER vores klapvogne fra brio og det jeg har kørt med barnevognen ( har trillet lidt rundt med den ) er den allerede lige så elsket... Er så glad for jeg fik overtalt manden..

Har en rigtig god veninde der også har skiftet hendes trille ud med en brio kompakt plus... og hun er også VILDT glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.